Tiiätkö, mulla on IHAN sama juttu!! Tai tähän mennessä on olllu vaan yks eksä mutta tuntuu tosi inhottavalta aatella että oon ollu sen kans yhessä tai saatika sitten sekstaillu sen kans, tulee ihan inhonväristykset.. En tiiä mistä johtuu ja miten pääsis eroon, toivottavasti tulis lisää vastauksia?! Mutta ite oon yrittäny nyt oikein keksimällä keksiä eksän hyviä puolia, sillai koittanu ymmärtää että oli siihen syitäki. Suosittelen samaa, koitat muistella niitä hyviä hetkiä ja hyviä aikoja, koska niitäki varmasti joskus oli, ja koita miettiä että MIKS ylipäänsä seurustelit niiden kans. Mulla ainaki tän eksän tapauksessa ei ollu kyse ihastumisesta tai rakastumisesta vaan jälkeenpäin huomaan että se oli vaan sellanen ns lohtusuhde kun oli elämässä vaikeeta ja oli torjuttu olo ja sitte joku mukava ihminen kiiinnostu niin se oli sitte siinä. Ja sen jälkee meniki puoltoista vuotta ahistuneena miettiessä että miksen oo onnellinen tän miehen kans ja pitäskö erota, ja uskallanko erota, pärjäänkö ilman. Sitten onneksi kohtalokin vähän puuttui peliin ja sain ns. tekosyyn jättää hänet.