Mua ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aargh!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aargh!!!!!

Vieras
-typerä ikiteini kaveri, joka on täysin läheisriippuvainen ja epätoivoinen miesten suhteen ja sitten vielä ihmettelee, miksei kukaan mies ota häntä tosissaan.

-pelottava ja kylmät väreet aiheuttava ihminen työpaikallani, joka pyrkii saamaan kaiken tahtonsa läpi uhkailemalla ja pelottelemalla. Mitkään säännöt ei kosketa häntä, kukaan muu ihminen ei ole mitään, paitsi ne, jotka hän arvioi arvoisekseen. Ja niitä ei ole montaa. Mitä korkeammalle koulutettu tai suurimmat meriitit, ne hän kelpuuttaa omaan kategoriaansa kohdalle "ihmiset". Kaikki muut on ryönää, jota ei ole olemassa.

-tää helvatun siitepöly ja allergiaoireet, joihin ei tehoa mikään.

-se, että mä oon kateellinen veljeni perheelle siitä, että niillä on rahaa ja mulla ei ole. Lapsellista. Hävettää.

-typerät "ammatti-ihmiset", joiden luona olen juossut viimeiset viisi vuotta lapseni asioissa. Palaveria palaverin perään, eikä MITÄÄN apua ole lapselle herunut heidän puoleltaan. Ja nyt se sitten totesivat, ettei MULLA ole motivaatiota!! No aijaa?! Ei ole motivaatiota ei, kun viisi vuotta olen juossut satoja palavereita, aina uusien ihmisten kanssa, aina, joka helvetin kerta SAMOISTA ASIOISTA, EIKÄ MIKÄÄN OLE MUUTTUNUT!! Joo, onpa yllättävää, että nyt mulla ei ole motivaatiota enää? Olen siis huono äiti. Fuck you.

- ärsyttää aivan kaikki. Kaikki. V*ttu mä en jaksa enää mitään.

-typerät "ammatti-ihmiset", joiden luona olen juossut viimeiset viisi vuotta lapseni asioissa. Palaveria palaverin perään, eikä MITÄÄN apua ole lapselle herunut heidän puoleltaan. Ja nyt se sitten totesivat, ettei MULLA ole motivaatiota!! No aijaa?! Ei ole motivaatiota ei, kun viisi vuotta olen juossut satoja palavereita, aina uusien ihmisten kanssa, aina, joka helvetin kerta SAMOISTA ASIOISTA, EIKÄ MIKÄÄN OLE MUUTTUNUT!! Joo, onpa yllättävää, että nyt mulla ei ole motivaatiota enää? Olen siis huono äiti. Fuck you.

Ensinnäkin: sympatiat kaikista noista vitutuksen syistä, mutta erityisesti tästä yllä olevasta. Minäkin jouduin tuon esikoisen takia ravaamaan ties missä palaverissa ja aina sama virsi. Lopulta vittuunnuin jo niin, että peruin turhimmat ja sanoin suoraan, että olen niin sekaisin näistä keskusteluista, etten enää voi osallistua menemättä vielä enemmän sekaisin. Mikä siinä on, että pitää kokoontua monen ihmisen voimin toistamaan jo monesti toistettuja asioita ja sen iänikuisen faktan: "eihän tässä juuri nyt voi muuta kuin odottaa lisätietoa taholta X ja Y, ja päättää vasta sen perusteella". Siis, mitä helvetin järkeä on märehtiä sitä kanelikeksiä kuukausitolkulla ja todeta aina se sama asia, jonka kaikki jo tietävät! Mikseivät ne voi odottaa rauhassa niitä tuloksia. Aaaaarrgghh! Meillä onneksi on nyt vähän taukoa noissa palavereissa, mutta kohtahan se rumba alkaa taas.

Eli ei muuta kuin jaksamista ja iso hali :hug:

Silja S, en siis olekaan ainoa. Luulin olevani, ja tuo oli aivan käsittämätöntä. Viisi vuotta palavereissa eikä mitään konkreettista apua!! Ja mikä siinäkin on, että niitten ihmisten pitää aina vaihtua?!
No, se tie on nyt hetkeksi käyty, sanoivat etteivät voi tarjota mitään muuta. Kiva kertoa se nyt sitten. Toivottavasti ei tarvitse enää palata noihin.

Yhteistyössä