Mua ei kiinnosta seksi, mies valittaa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Mua kiinnostaa sekstailla mieheni kans todella harvoin. (kolme lasta ja 11 vuotta yhdessä) En tiiä mistä se johtuu ettei nappaa... Miehessä ei mitää vikaa. Tekee kaiken mitä haluan sängyssä ja muulloinkin mut mulla ei vaan löydy seksihaluja tai valitettavan harvoin. Pikku humalassa se on ihanaa... Mies haluis paljon useammin ja siksi inhottavaa torjua hänet jatkuvasti. Joskus "säälistä" annan...
Voikohan asialle tehä mitää ja miten saisin itteni kiinnostumaan seksistä enemmän??
Muilla vastaavaa??

Jatkuva huono omatunto siitä, että torjun miehen monta kertaa viikossa :(

Mies haluais 5-7x viikossa, itse ehkä kerran viikossa. Aluksi aloin seksihommiin, vaikkei niin kiinnostanutkaan. Nautinkin siitä sitten, mutta silti huomasin, että jälkeenpäin oli paha mieli koko hommasta. Sitten päätin, että suostun vain, jos itsekin haluan. Nyt meillä on seksiä 3-6x kuukaudessa. Se on miehellä aivan liian vähän, mulle sopivasti.

Tätä on kestänyt nyt viime keväästä asti ja huomaan, että miehellä ottaa psyykelle pikkuhiljaa. Aikaisemmin meillä oli seksiä 2-4 viikossa.

En tiedä minäkään, missä vika. Ei vaan haluta ja välillä melkein yököttää koko homma. Semmosta pakkopullaa. Silloin, kun seksiä on, se on tosi ihanaa ja nautin kovasti. Silti seuraavana päivänä ei haluta, vaikka muistaisi edellisen yön hekuman.

Ehkä oon vaan niin väsynyt. Teen vuorotyötä (60% työaika) ja opiskelen. Ja meillä on iso perhe, 9 lasta. Tosin vanhin on jo täysi-ikäinen ja nuorinki "jo" 2v eli ei pikkuvauvaa kuitenkaan..

Itse haluan ehkä kerran kuussa täysin selvinpäin mut jos otetaan esim viiniä muutama lasi nii haluan varmasti ja sitä tapahtuu pari kertaa kuussa. Innostun kyl sitten kun alkuun ollaan päästyu. Aluksi ei kiinosta mut pikkuhiljaa yleensä lämpeän... Mies haluai useamman kerran viikossa mut on luovuttabu osittain ruinaamisen ku aina melkein saa pakit....
Ei oo hormonaalista ehkäisyä.

Meillä menty jo monta vuotta näin et muutama kerta kuussa annan ja niistäkin puolet "ei omasta tahosta." Kyl mää mielelläni nauttisin ja haluaisin sitä mut ku ei oo haluja nii minkäs teet!?

Mulla myös halut kadonneet. En edes kehtaa sanoa kuinka pitkä kuiva kausi on jo takana... paha mieli siitä ja todellakin haluaisin haluta! Mutta koko seksi yököttää suorastaan, ei kiinnostaisi vaikka olisi joku Brad Pitt samassa sängyssä. Ei hormonaalista ehkäisyä, elämä on melko stressaavaa nyt mutta ei se ennen ole seksielämään vaikuttanut. Säälin miestäni kun vaimo on tällainen kuiva kapakala, ja hänen takiaan aion mennä johonkin seksiterapiaan. Jospa se auttaisi.

Libidostakin pitää pitää huolta. Mitä enemmän olet seksuaalisessa kanssakäymisessä, sitä useammin yleensä myös virittäydyt samaan tilaan. Jos jo viinilasillinen saa sut haluamaan, olisiko kyse ihan niin yksinkertaisesta jutusta, ettet osaa rentoutua?

Mulla oli sama juttu, kunnes halusin muutoksen. Nyt meillä on jo pari kuukautta ollut seksiä lähes joka päivä. Ja jos joku päivä ei jaksa, niin seuraavana sitten kaksi kertaa.
Ennen oli kerran kahdessa viikossa jos sitäkään. Ennen ei ollut itsellä haluja enkä jaksanut aloittaa koko hommaa. Nyt olen huomannut nälän kasvavan syödessä.
Ja lapsia meillä on kolme alle viisivuotiasta.

Vaikka tuntuu, että voisi lasten nukahtamisen jälkeen vain katsoa tv:tä tai nukkua niin kannattaa kuitenkin mennä miehen kanssa vällyjen väliin ja nukkua vasta sen jälkeen. Parisuhde voi paljon paremmin, kun seksiä on paljon. Vaikka ei meillä mitään ongelmia ennenkään ollut. Mutta eron entiseen kyllä huomaa.

Pitää jaksaa nähdä vaivaa!

Ei kiinnosta seksi, mutta ei mies kyllä ole valittanut asiasta. Minä en vaan oikein pidä miestä enää haluttavana. Se on vähän plösähtänyt ja meillä on kiistaa lastenkasvatuksesta aika usein. Toisaalta, enpä kyllä fantasioi seksistä muidenkaan kanssa.

jos mies ei enää kiinnosta teitä, niin tarjotkaa hänelle mahdollisuutta lähteä. Itse olin vuosia ilman (tai lähes ilman) ja jaksoin toivoa. Pelkkä hellyys olisi riittänyt pitkälle, mutta vaimo torjui kaikki lähestymiset.

Sama juttu, seksi ei kiinnosta ja minun puoleltani seksi perustuu ihan siihen että se kuuluu parisuhteeseen ja miehen on seksiä saatava. Monesti joudun torjumaan kun en vaan jaksa ja mies rynkyttäisi lähes joka päivä.