Mua häiritsee toi, kun jatkuvasti sanotaan että "suomessa sikainfluenssa on vaatinut jo yhden uhrin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viera

Vieras
Kun erittäin selvästi televisiossakin sanottiin, että tämä nainen ei kuollut sikainfluenssaan vaan paremminkin nyt vain sattumalta sairasti SITÄKIN kuolinhetkellään. Minusta ei silloin voi sanoa, että on kuollut sikainfluenssaan.

Monikohan on jo tappanut itsensä tämän vouhotuksen takia? Kun ei tiedä pitäisikö ottaa rokote vai ei? Kuoleeko siihen vai tautiin? Varmasti heikompi mieli järkkyy ja sen on huomannut tälläkin palstalla.

Muakin mietityttää.

-Sama kun sanotaan, että on turvallinen raskaana oleville ja samalla kuitenkin myrkytyskeskuksessa pyydetään ilmoittautumaan jos on raskaana ja ottanut rokotteen-> tutkimuksia varten. Miten silloin voidaan sanoa, että on turvallinen?

-Ja tuo kuolema, otsikko oli että influenssarokote olisi pelastanut naisen. Kuitenkin samassa jutussa pandemialääkäri sanoi, että kuoli pitkäaikaissairauteen.

- Ruotsissa kuolleista vanhuksista ei uutisoitu samalla tavalla. Olivat ottaneet rokotteet ja saaneet oireet-> kuolleet kuitenkin pitkäaikaissairauteen. Miksi tätä ei uutisoitu: Vanhukset kuolivat influenssarokotteen oireisiin.

Ja moni muukin asia ristiriitainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Monikohan on jo tappanut itsensä tämän vouhotuksen takia? Kun ei tiedä pitäisikö ottaa rokote vai ei? Kuoleeko siihen vai tautiin? Varmasti heikompi mieli järkkyy ja sen on huomannut tälläkin palstalla.

Timppa...! Rokotutatko lapsesi?

niin ja nimenomaan uutisoitiin naisen olleen toipumassa sikainfluenssasta ja kuolleen perustautiinsa.
mutta pitäähän suomessakin olla,kun muuallakin.vaikka sitten tekaistu uhri.
montakos meni lintuinfluenssaan suomessa?
kauhea kohu oli siitäkin,eikä ainoatakaan tapausta ollut suomessa

Minä voin liittyä näihin heikompi mielisiin. En todellakaan tiedä mitä tehdä lapseni suhteen. Itselle tuskin rokotetta otan, en kuulu riskirymiin.
Mutta hulluksi tämän asian kanssa tulee!

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Ja sanotaan, että on nuorten, terveiden ihmisten tauti - silti rokotetaan riskiryhmät.. Eikös terveet nuoret ihmiset juuri ole sitä riskiryhmää? :whistle:

Tätä mä olen myös paljon pohtinut. Olikos se vasta viidennessä vai kuudennessa vaiheessa, kun rokotetaan 3-24-vuotiaat terveet. Jotka siis kaiken kohun myötä kuulostaisi olevan taudin suurinta riskiryhmää.

Ei mene mun jakeluun, että miksi sitten heitä rokotetaan vasta noin myöhään!

Ja sanotaan, että on nuorten, terveiden ihmisten tauti - silti rokotetaan riskiryhmät.. Eikös terveet nuoret ihmiset juuri ole sitä riskiryhmää? :whistle:

Riskiryhmille on ihan oikeutettua rokotteen saada ensimmäisenä, heille taudin epäillään olevan haitallisempi, tai sen jälkitautien tai vaikka sen vuoksi että perussairauden lääkitykset muuttuu ongelmallisiksi ja itse perussairaus pahenee tms.

Nuorten terveiden ihmisten taudin siitä tekee se, että heillä on vähemmän vastustuskykyä tämmöisille koville influenssille, kun eivät ole sellaisille altistuneet, aasialaisille ja hongkongilaisille siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöksö:

Tätä mä olen myös paljon pohtinut. Olikos se vasta viidennessä vai kuudennessa vaiheessa, kun rokotetaan 3-24-vuotiaat terveet. Jotka siis kaiken kohun myötä kuulostaisi olevan taudin suurinta riskiryhmää.

Ei mene mun jakeluun, että miksi sitten heitä rokotetaan vasta noin myöhään!

niinpä.
itsekin olen nuori (30) terve, enkä kuulu mihinkään riskiryhmään. ja juuri MINUNLAISILLE tämä tauti on ehkä kuolemaksi... :O
mutta koska en halua rokotetta enkä sitä heti saisikaan... antaa olla... kuolen tai en.
sen verran on ympärillä muutakin kamalaa tapahtunut tutuille, että kyllä se kuolema voi tulla ilman possulenssua tai rokotteen kanssakin... jne.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja heikkomieli:
Minä voin liittyä näihin heikompi mielisiin. En todellakaan tiedä mitä tehdä lapseni suhteen. Itselle tuskin rokotetta otan, en kuulu riskirymiin.

Meillä lapset rokotetaan mutta itse ei oteta. Sitä ihmettelen että mitä outoa tässä rkotteessa on koska kaikki siinä olevat aineet on ihan tutkittuja.

Meillä lapset rokotetaan mutta itse ei oteta. Sitä ihmettelen että mitä outoa tässä rkotteessa on koska kaikki siinä olevat aineet on ihan tutkittuja.

Kyllä, ja kaikkia rokotteessa olevia aineita on käytetty ihan yleisesti muissakin rokotteissa, myös lapsille annettavissa. Sekin kohuttu tiomersaali on vasta viime aikoina otettu lasten rokotteista pois. Hepatiittirokotteissa sitä esimerkiksi edelleen on. Ja me kaikki ja suurimman osan lapsetkin ovat jo saaneet annoksensa tiomersaalia ihan yleisen rokotusohjelman rokotteista.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Kyllä, ja kaikkia rokotteessa olevia aineita on käytetty ihan yleisesti muissakin rokotteissa, myös lapsille annettavissa. Sekin kohuttu tiomersaali on vasta viime aikoina otettu lasten rokotteista pois. Hepatiittirokotteissa sitä esimerkiksi edelleen on. Ja me kaikki ja suurimman osan lapsetkin ovat jo saaneet annoksensa tiomersaalia ihan yleisen rokotusohjelman rokotteista.

Miksi näistä haitoista sitten kohistaan? Tälläisille heikoille nämä ristiriitaiset viestit ovat STRESSAAVIA!

Yhteistyössä