mua harmittaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksin"

Vieras
ollaan lomalla koko poppoo ja lapsi mummulassa huomiseen.
mies oli illan jääkiekkotreeneissä ja kun tuli sieltä, niin oli hetken kotona ja lähti muutaman kaverin kanssa kaljalle, tiedän et ei ennen kolmee ainakaan oo kotona.
ja mua harmittaa että mua ei kysytty mukaan.
kyseiset kaverit myös mulle erittäin tuttuja ja koko porukka tiesi, että olen yksin kotona eikä ole töihin menoa huomenna.
harmittaa hirveesti jäädä yksin kotiin...

Olipa vähän huomaamatonmta mieheltäsi, mutta miehet nyt on tuollaisia.. Kysyitkö itse asiasta? Päättelitkö ettei hän halunnut sinua mukaan? Meillä käy aina noin myös enkä oikein tiedä mitä tuosta päätellä...

siis oliko ne miehen jotain kavereita?
en minäkään halua ikinä mun miestä mukaan baariin mun kavereitten kanssa :D paljon mukavampi olla ilman sitä.. ehkä mieheski aatteli näin? joskus on kiva vaan jolla jonkun muun seurassa, kun sen oman puolisonsa

Minkä helvetin takia miehen olisi pitänyt pyytää sinut mukaan? Tässä ei ole taas yhtään mitään järkeä vaan joku naisen typerä ajattelutapa jolla voi lietsoa itseensä pahaa oloa ja tulla foorumille itkemään. Hommaa oma elämä jos sinulla ei sellaista ole.

en mä sit ees kysyny kun ne oli siitä sit niin pian menossa (ja mä siis olisin kyllä siihen ehtinyt, mutta jotenkin en halunnu alkaa kinuaan mukaan.. en osaa selittää..)

meidän yhteisiä kavereita joille myös minä soittelen yhtälailla, mutta ovat samaa jääkiekkoporukkaa miehen kanssa ja treenien jälkeen olivat keksineet lähtee..

eikä tosiaan aina tarvii sen oman puolison kanssa olla, kumpikin menee myös omia menojaan, mutta jotenkin nyt kun on tällanen poikkeustilanne et päästäis myös yhdessä niin olisin olettanu et mua pyydettäs mukaan... harmittaa vaan jotenkin älyttömän paljon kököttää nyt yksin kotona, mahdollisuudet olis lähtee vaikka mihin, mutta en mä yksin.. ja kellokin jo noin... äääh...

[QUOTE="vieras";23275037]Minkä helvetin takia miehen olisi pitänyt pyytää sinut mukaan? Tässä ei ole taas yhtään mitään järkeä vaan joku naisen typerä ajattelutapa jolla voi lietsoa itseensä pahaa oloa ja tulla foorumille itkemään. Hommaa oma elämä jos sinulla ei sellaista ole.[/QUOTE]

kiitos kauniista sanoistasi.

Yhteistyössä