A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voi vit'u:Onko ap tämä sama ruikuttaja??!!
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1817854
En ole, meidän löapset on 4,5v ja 2 v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Alkuperäinen kirjoittaja toisilla asiat paremmin.:Turha sitä on itsesäälissä rypeä!! Itsehän olette lapset hommannut joten eikö teidän ne pidä hoitaakkin, ei se ole sukulaisten velvollisuus niitä vahtia, nehän on teidät pienenä kasvattanut jo. Jos kaverillasi käy niin hyvä tuuri että isovanhemmat hakuavat pitää lapselapsiaan hoidossa niin turha siitäkin on kadehtia.. kaikilla asiat vaan ei ole niin hyvin..
Äläkä roiku siellä facebookissa jos toisten ihmisten asiat kedehdittaa niin suuresti.. tuskin ne kaverisi lapset nyt ihan jokaviikonloppu on hoidossa.
Mikä sut on pilannut noin pahasti?
eihän tuossa ole mistään pilaantumisesta kyse, pelkkää realismia. lastenteko on niitä elämän suuria valintoja. samalla kun saa jotain myös menettää jotain (mm. vapauden mennä ja tulla miten tahtoo ). ihan turha itkeä jälkikäteen jos ei tätä tajunnut ennen lastentekoa miettiä!
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Miten lastenhoitaja ois voinut maksaa 300e!!! Kauanko se konsertti kestää oikein? Mll:n hoitaja ottaa 5e tunti, vai onko nykysin enemmän? Konserttiin kai kaiken kaikkiaan sais 5-6h menemään, eli maks 60e olis hoito vaikka olis 10h/tunti...
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Miten lastenhoitaja ois voinut maksaa 300e!!! Kauanko se konsertti kestää oikein? Mll:n hoitaja ottaa 5e tunti, vai onko nykysin enemmän? Konserttiin kai kaiken kaikkiaan sais 5-6h menemään, eli maks 60e olis hoito vaikka olis 10h/tunti...
Alkuperäinen kirjoittaja Jos vielä konsertin jälkeen sais tiukkaa piparia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei mies vois mennä? Sinnehän tuli jotain lisälippujakin myyntiin.
Mä päästäisin miehen menemään...hänenhän ei tarvitse kärsiä siitä että muija on pusannut kersoja...vapaa tekee hänelle hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä lapseni tehnyt tietäen tilanteen ja tähän ollaan totuttu ja sopeuduttu enimmäkseen. Ei mua harmittaisikaan ellei tuo kaveri tasaisin väliajoin muistuttaisi asiasta (ja nyt on PMS). Harmittaa myös siltä kantilta ettei lapsilla ole sukulaisuussiuteita enempää kun mun puolelta ei ole serkkuja eikä isovanhempia ja miehen sukulaiset asuu Irkuissa. Mutta näillä eväillä mennään, kaikille on annettu eri resurssit.
Ja säkkipillin soittamisesta, ei taida mies sellaista osata. Mulla on Ihana mies joka on paljon lasten kanssa ja komeakin vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Miten lastenhoitaja ois voinut maksaa 300e!!! Kauanko se konsertti kestää oikein? Mll:n hoitaja ottaa 5e tunti, vai onko nykysin enemmän? Konserttiin kai kaiken kaikkiaan sais 5-6h menemään, eli maks 60e olis hoito vaikka olis 10h/tunti...
Yhteensä 300 euroa, liput 180 euroa, MLL:n hoitaja 6h 8,20?/t + 5% TEL ja taksit kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja pena:PMS-pillumärkänäsyystä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ppp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen kyllä lapseni tehnyt tietäen tilanteen ja tähän ollaan totuttu ja sopeuduttu enimmäkseen. Ei mua harmittaisikaan ellei tuo kaveri tasaisin väliajoin muistuttaisi asiasta (ja nyt on PMS). Harmittaa myös siltä kantilta ettei lapsilla ole sukulaisuussiuteita enempää kun mun puolelta ei ole serkkuja eikä isovanhempia ja miehen sukulaiset asuu Irkuissa. Mutta näillä eväillä mennään, kaikille on annettu eri resurssit.
Ja säkkipillin soittamisesta, ei taida mies sellaista osata. Mulla on Ihana mies joka on paljon lasten kanssa ja komeakin vielä![]()
älä selitä. tuskin ajattelit yhtään järjellä mitä lastenteko tarkoittaa muun elämän kannalta ennen kuin levitit jalkasi. ja nyt sitten surkuttelet ja keräät sääliä. mene pois internetistä, nyt heti!
Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaana:Sitten FB:ssa yksi kaveri jolla lapset joka viikko isovanhemmilla hoidossa, tasan tarkkaan vittuillessaan laittaa statuspäivityksen jossa sanoo että 'pakko kai se on konserttiin lähteä kun isovanhemmat ottaa lapset yökylään'.
Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkit ei mee aina tasan:Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaana:Sitten FB:ssa yksi kaveri jolla lapset joka viikko isovanhemmilla hoidossa, tasan tarkkaan vittuillessaan laittaa statuspäivityksen jossa sanoo että 'pakko kai se on konserttiin lähteä kun isovanhemmat ottaa lapset yökylään'.
Taidat olla aika paranoidi, jos ajattelet kaverisi sulle vittuillakseen kirjoittaneen noi. Eikö sillä ole facebookissa ketään muita kavereita, vaan tekee päivitykset sua varten?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Me erottiin, kun ei koskaan ollut yhteistä aikaa.
Kyllä on elämänlaatu parantunut uusperheessä, KAIKILLA.
Ja EVP = Elää vaimonsa palkalla.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja pena:PMS-pillumärkänäsyystä...![]()
PMS = paskan miehen syy