H
hallakello
Vieras
Ja nimenomaan se punnitus. Mua nyppii, kun terkkari ihmettelee, kun tyttö on NIIN pieni ja saako nyt varmasti tarpeeksi ruokaa yms... Ihan varmasti saa, vajaa 8kk syö aamupuuroa 2dl, lounaaksi kasvissose 1,25dl, välipalaksi hedelmäsose 1,25dl, päivälliseksi lihakasvissose 1,80dl ja iltapuuro 2dl sekä 5-8 kertaa tissiä päivässä. Ja maitoa tulee, just lypsin huomiseksi puolitoista desiä kun tyttö menee hetkeksi hoitoon. Mä olen itse ollut pieni vauva, painanut 1-vuotiaana alle 8 kiloa, ja ihan normaalikokoinen aikuinen musta on tullut. Ja kun neiti kasvaa tasaisesti omalla miinuskäyrällään, niin mikä on ongelma? Tyttö on pirteä, osaa jo kaikenlaista ja liikkuu ja nauraa ja touhuaa koko ajan hereilläoloaikanaan.
Mulle tulee vaan paha mieli, kun lähtee neuvolasta. Oonkohan liian herkkis, vai onko muita samanlaisessa tilanteessa olleita ja samoin kokeneita?
Mulle tulee vaan paha mieli, kun lähtee neuvolasta. Oonkohan liian herkkis, vai onko muita samanlaisessa tilanteessa olleita ja samoin kokeneita?