Mua jotankin niin ottaa pattiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
Vanha asia joka tapahtui jo 15 vuotta sitten mutta silti se on aina osa mun elämää!!! Lääkärin virheestä mun molemmissa jaloissa on suuret arvet jotka estää mua elämästä niin kuin haluaisin! Ja silloin sain korvaukseksi vain 30 000 mk. Jotenkin alkanut ottaa kyllä niin aivoon! Ei se silloin niin haitannut, olin iloinen että sain jalan toimimaan, tottakai se onkin ihan mahtava juttu, mutta nuo arvet on kyllä niin pahat..:(

Mitenkä se nyt nuin on itsetunto laskenut aiemmasta? Varmasti on kamalaa, mutta eihän niiden pitäisi antaa häiritä omaa elämää. Ne arvet on elettyä elämää ja osa sua.

Juu itsetunto on huono..arpien takia. Mulla meni nilkka murskaksi ja jouduttiin leikkaamaan se. Lääkäri teki ekan leikkauksen väärin ja se jouduttiin aukaisemaan uudestaan samana päivänä..se oli eka virhe. Laittoivat sitten kipsin joka puristi jalan kuolioon. Kuolio meni luuhun asti, jos olisi mennyt pidemmälle olisin menettänyt jalkani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitenkä se nyt nuin on itsetunto laskenut aiemmasta? Varmasti on kamalaa, mutta eihän niiden pitäisi antaa häiritä omaa elämää. Ne arvet on elettyä elämää ja osa sua.

En tiiä..jotenkin ne on alkanut vaivaamaan enemmän kuin koskaan ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene lääkäriin. Ihan varmaan plastiikkakirurgi voi sua auttaa. Ja avun saat kunnallisella puolella!

Niinkö? Jotenkin en kyllä usko että kunnallisessa saisin tuohon mitään apua kun eivät sillai haittaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu itsetunto on huono..arpien takia. Mulla meni nilkka murskaksi ja jouduttiin leikkaamaan se. Lääkäri teki ekan leikkauksen väärin ja se jouduttiin aukaisemaan uudestaan samana päivänä..se oli eka virhe. Laittoivat sitten kipsin joka puristi jalan kuolioon. Kuolio meni luuhun asti, jos olisi mennyt pidemmälle olisin menettänyt jalkani.

Siskolla myös älytön monttu sääressä. On todella ruma ja sanon sen kaikella rakkaudella. Mutta ei se sitä ole alkanut peittelemään ja sanoikin, että ne harvat, jotka huomaavat katsoa eivät pitkään tuijota. Ja on muutenkin sillä mielellä ollut, että antaa toisten tuijottaa jos kiinnostaa. Ei arville mitään voi, eikä niiden pitäis antaa omaan itseen vaikuttaa.

Parasta varmaan hakea siis apua itsetunto-ongelmaasi, täydelliseksi tuskin jalkoja saa plastiikkakirurgiallakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Siis sait jalkasi toimimaan. Sait kuitenkin arvet joista sait myös korvausta. Olisiko vaihtoehto ollut että ei leikkausta, ei arpia, ei toimivia jalkoja?

Vaihtoehto olisi ollut että eka leikkaus olisi onnistunut ja vain toiseen jalkaan olisi jäänyt kolme leikkaushaavaa. Nyt se on kokonaan palasista koottu kun kaikki iho ja muu jouduttiin poistamaan luuhun asti koska se meni kuolioon, ja toisesta jalasta jouduttiin ottamaan siihen ihoa.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Siis sait jalkasi toimimaan. Sait kuitenkin arvet joista sait myös korvausta. Olisiko vaihtoehto ollut että ei leikkausta, ei arpia, ei toimivia jalkoja?

Vaihtoehto olisi ollut että eka leikkaus olisi onnistunut ja vain toiseen jalkaan olisi jäänyt kolme leikkaushaavaa. Nyt se on kokonaan palasista koottu kun kaikki iho ja muu jouduttiin poistamaan luuhun asti koska se meni kuolioon, ja toisesta jalasta jouduttiin ottamaan siihen ihoa.

Juu, luin jo tuolta ylempää. Harmi että noin kävi! :/

Yhteistyössä