Mua jotenkin ärsyttää kun moni täällä kirjoittaa, että lapset pitää olla tehtynä alle 30-vuotiaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Celia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viera";29502989]Kuinka monella nikillä meinasit vielä kokeilla? Noloa on sun hemmetin huonot hermot, jotka sä menetät joka ikisessä keskustelussa.[/QUOTE]

:headwall: :headwall: Mistähän lähtien mä oon ollu 35-vuotias kun täytän sen kesäkuus??? Mistä lähtien mä oon saanu lapsen 23v. kun oon saanu lapsen 24v.???? Miten mä liityn tähän ap:n alootukseen???

Mee hoitoon noitten harhaluulojes kans.

[QUOTE="a p";29502962]:laugh: :laugh: Jep, vainoharhaista kun osa tuo hyvin selvästi mielipiteensä esille naisista jotka saavat lapsia yli 30-vuotiaana. :D Olette te jotkut kyllä huvittavia tapauksia ja hyviä esimerkkejä siitä, että ette hyväksy ihmisten tunteita, surua, tuskaa.[/QUOTE]

Hyväksyn tunteet ja niitä on ihan luonnollista olla, mutta sä purat ne nyt väärään paikkaan. Olet selvästi katkera monilapsisille perheille, varsinkin jos ovat menneet lisääntymään alle kolmekymppisinä. He eivät voi ottaa sairastumistasi pois eivätkä tehdä todeksi suunnitelmiasi, jotka jäivät täyttämättä koska life happened. Myös mulla on ollut lastenteossa vastoinkäymisiä vaikka nuori olenkin, en kuitenkaan pura sitä muihin ja katkeroidu koska muut ei sille voi mitään.

Käytin sanaa vainoharhainen, koska sulla ei ole asiat nyt oikeassa mittakaavassa. Se että olet kuullut jonkun törkyturvan avautuvan yli 30-vuotiaista äideistä ei tarkoita että edes suuri osa olisi sitä mieltä. Oikeastaan moni tietämistäni äideistä on sanonut ettei olisi ollut edes valmis äidiksi alle kolmikymppisenä. Mitenkään kommentoimatta miljoonaa muuta asiaa jotka vaikuttavat lapsensaanti-ikään.

En ole huomannut, että asenne olisi tuo. Ehkä jotkut äänekkäästi toitottaa, miten lapset pitäisi tehdä nuorena, mutta toinen ryhmä taas huutaa kovaan ääneen, että parikymppiset on vielä kakaroita ja pitää olla pitkä ura ja oma talo ennen kuin lapsia voi edes harkita. Onneksi ainakin omassa kaveripiirissä kukaan ei tunnu olevan noin ehdoton, vaan kaikki hyväksyvät sen, että mikä sopii yhdelle, ei sovi kaikille. Eihän kaikki ole edes löytäneet sitä vakituista kumppaniakaan nuorena.

Yhteistyössä