V
"vieras."
Vieras
Eka lapsi pitäisi lääkäreiden mukaan hankkia n.20v. Kolmekymppisenä lapset pitäisi olla hankittuna.
Mun puolesta ne lääkärit saa ihan vapaasti hankkia ekan lapsensa parikymppisenä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eka lapsi pitäisi lääkäreiden mukaan hankkia n.20v. Kolmekymppisenä lapset pitäisi olla hankittuna.
Oletko tietoinen ensisynnyttäjien keski-iästä tällä hetkellä? Muistaakseni se on jotain 28v luokkaa, ja jos ekat lapset tehdään tuon ikäisenä niin katrastahan kasvatetaan 30 yläpuolella, keskimäärin.
Mun mielestä ap:n viesteistä paistaa katkeruus siitä että oma elämä ei mennyt suunnitelmien mukaan. 30 on varsin normaali ikä tehdä lapsia, suurin osa vauvakerhoissakin on kolmekymppisiä. Yli 40v saattaa herättää enemmän keskustelua.
Kerro, mitä niiden ihmisten sitten pitäisi sanoa?
Ruveta parkumaan sinun kanssasi?
Sinä voivottelet, ettei sinulla ole enempää lapsia ja sinulle ei tarvitse sanoa siihen mitään? Aikaste sujuvaa keskustelua.
Mä ihmettelen taas enemmän sitä, että 28 on "nuori" ja normaali-ikäinen ensisynnyttäjä, mutta 31 jo "vanhahko". Ja välissä naurettavat kolme vuotta.![]()
Kommentoin tässä ap:n aloitusta, hänellä on ilmeisesti jotain patoutunutta katkeruutta joka ilmenee vainoharhaisuutena.
Mitä sä jankkaat? Mitä se sulle kuuluu jos joku vaikka harmaantuisikin joskus? Mitä noloa siinä on?