Mua jotenkin ärsyttää kun moni täällä kirjoittaa, että lapset pitää olla tehtynä alle 30-vuotiaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Celia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko tietoinen ensisynnyttäjien keski-iästä tällä hetkellä? Muistaakseni se on jotain 28v luokkaa, ja jos ekat lapset tehdään tuon ikäisenä niin katrastahan kasvatetaan 30 yläpuolella, keskimäärin.

Mun mielestä ap:n viesteistä paistaa katkeruus siitä että oma elämä ei mennyt suunnitelmien mukaan. 30 on varsin normaali ikä tehdä lapsia, suurin osa vauvakerhoissakin on kolmekymppisiä. Yli 40v saattaa herättää enemmän keskustelua.

Mä olen katkera siitä, että en ole saanut lapsia enempää. Toinen erittäin ärsyttävä asia on se kun ihmiset sanoo, että onhan sulla kuitenkin yksi lapsi. No tietenkin on ja rakastan häntä, mutta ei se poista sitä tuskaa kuitenkaan! Tuollaisia kommentteja antavat vieläpä ne ihmiset joilla itsellään on ainakin kaksi tai useampikin lapsi.

[QUOTE="a p";29502734]Mä olen katkera siitä, että en ole saanut lapsia enempää. Toinen erittäin ärsyttävä asia on se kun ihmiset sanoo, että onhan sulla kuitenkin yksi lapsi. No tietenkin on ja rakastan häntä, mutta ei se poista sitä tuskaa kuitenkaan! Tuollaisia kommentteja antavat vieläpä ne ihmiset joilla itsellään on ainakin kaksi tai useampikin lapsi.[/QUOTE]

Kerro, mitä niiden ihmisten sitten pitäisi sanoa?

Ruveta parkumaan sinun kanssasi?

[QUOTE="a p";29502769]Oletpa sä typerä näiden kommenttiesi kanssa. Ei tarvitse sanoa yhtään mitään! Hemmetti soikoon! Se on helppo sanoa monen lapsen vanhempana tuollaista kun ei tiedä mitä tuskaa ja surua toinen kokee.[/QUOTE]

Sinä voivottelet, ettei sinulla ole enempää lapsia ja sinulle ei tarvitse sanoa siihen mitään? Aikaste sujuvaa keskustelua.

[QUOTE="viera";29502768]Nolo harmaantumisyritys :D Yritä scarlett pitää hermosi edes joskus kurissa niin et heti paljastu.[/QUOTE]

En ole Scarlett ja mun tietojen mukaan hän on bannissa.

"30 on varsin normaali ikä tehdä lapsia, suurin osa vauvakerhoissakin on kolmekymppisiä. Yli 40v saattaa herättää enemmän keskustelua."

Siis apua. Juorutaanko ja keskustellaanko minusta selän takana tuolla perhekerhossa ja muualla missä lasten kanssa liikun? Siis apua. Meidänhän on nyt sitten pysyttävä kotona kun kerta keskustelua aiheutetaan. Ei kun nythän mä muistinkin. Ei mua haittaa ja tuskin kukaan järkevä ihminen toisten kanssa keskustelee tuollaisesta asiasta.

[QUOTE="a p";29502791]En ole Scarlett ja mun tietojen mukaan hän on bannissa.[/QUOTE]

Etpä, etpä :D Ja mitä se banni vaikuttaa? Odottelen joko seuraavaksi tulee taas legendaarinen HV, :D

[QUOTE="viera";29502810]Etpä, etpä :D Ja mitä se banni vaikuttaa? Odottelen joko seuraavaksi tulee taas legendaarinen HV, :D[/QUOTE]

En ole Scarlett joten se siitä. Eikö banni estä palstalle kirjoittelun? Niin mä ainakin olen luullut.

Aina löytyy joku, joka omassa pienessä elämässään siunailee ja kauhistelee milloin mitäkin. Yhtenä hetkenä se voi olla "iänkaikkisen vanha lapsia 'tehtaileva' täti- ihminen" ja toisena hän voi taas siunailla näitä "juuri vaipoistansa päässeitä teiniäitejä" - yhtä ja kaikki "jo ovat ihmiset taas osanneet pilata elämänsä ja jälleen yhteiskunta venyy ja avustaa ja tuetuttaa jajajaja...".....:D

Älä suotta anna moisen itseäsi ärsyttää, menee aivan hukkaan moiset kiukkuenergiat. Jokaiselle on annettu oma tiensä kuljettavaksi ja siihen on syytä keskittyä - ei siihen mitä muut ajattelevat mistäkin. Pääasia, että itse on sinut oman elämänsä ja siihen sisältyvien valintojensa ja tapahtumiensa suhteen.

[QUOTE="a p";29502796]En mä mitään voivottele vaan joskus ohimennen olen voinut joillekin sanoa, että lisää lapsia saisi tulla. Sä keksit nyt kyllä omasta päästä noita juttujasi.[/QUOTE]

Niin, olet sinä varmaankin voinut ohimennen sanoa, kun eivät nämä monilapsiset ole osanneet olla hiljaa.

Sulla on väärä otsikko, pitäisi olla, että miksi ei vauvoja tule lisää?

[QUOTE="wieras";29502808]"30 on varsin normaali ikä tehdä lapsia, suurin osa vauvakerhoissakin on kolmekymppisiä. Yli 40v saattaa herättää enemmän keskustelua."

Siis apua. Juorutaanko ja keskustellaanko minusta selän takana tuolla perhekerhossa ja muualla missä lasten kanssa liikun? Siis apua. Meidänhän on nyt sitten pysyttävä kotona kun kerta keskustelua aiheutetaan. Ei kun nythän mä muistinkin. Ei mua haittaa ja tuskin kukaan järkevä ihminen toisten kanssa keskustelee tuollaisesta asiasta.[/QUOTE]

Anteeksi huono lauseiden asettelu. Yli 40v mun mielestä herättää keskustelua _keskustelupalstoilla_, mutta en ole kuullut että siitä olisi keskusteltu oikeassa elämässä.

Ja korostan vielä että mulle on ihan sama milloin muut tekee lapsensa, tunnen hyvin eri-ikäisiä äitejä alle 20-yli 40v ja kaikki yhtä hyviä mun silmissäni. Mun mielestä 30v on todella normaali ikä tehdä lapsia, sehän on suorastaan keskiarvo, enemmän olen kohdannut ennakkoluuloja kun teen lapsia "vasta" parikymppisenä.

Kommentoin tässä ap:n aloitusta, hänellä on ilmeisesti jotain patoutunutta katkeruutta joka ilmenee vainoharhaisuutena.

[QUOTE="viera";29502810]Etpä, etpä :D Ja mitä se banni vaikuttaa? Odottelen joko seuraavaksi tulee taas legendaarinen HV, :D[/QUOTE]

Mitä sä jankkaat? Mitä se sulle kuuluu jos joku vaikka harmaantuisikin joskus? Mitä noloa siinä on?

[QUOTE="a p";29502962]:laugh: :laugh: Jep, vainoharhaista kun osa tuo hyvin selvästi mielipiteensä esille naisista jotka saavat lapsia yli 30-vuotiaana. :D Olette te jotkut kyllä huvittavia tapauksia ja hyviä esimerkkejä siitä, että ette hyväksy ihmisten tunteita, surua, tuskaa.[/QUOTE]

Eli muut eivät saa esittää mielipiteitään tai kertoa kuinka itse toimivat koska se on sinun surusi halventamista mutta sinä taas voit niitä toisin valinneita arvostella mielinmäärin.

[QUOTE="viera";29502989]Kuinka monella nikillä meinasit vielä kokeilla? Noloa on sun hemmetin huonot hermot, jotka sä menetät joka ikisessä keskustelussa.[/QUOTE]

Noloa tässä on se, että sä lainasit jonkun toisen viestiä ja luulit sen olevan mä. Mä olen tässä ketjuss esiintynyt ainoastaan tämän ketjun ap:nä. Ärsyttävää tuollainen, että tullaan keskusteluun jankuttamaan aivan jostakin muusta asiasta.

[QUOTE="viera";29502989]Kuinka monella nikillä meinasit vielä kokeilla? Noloa on sun hemmetin huonot hermot, jotka sä menetät joka ikisessä keskustelussa.[/QUOTE]

Lopeta jo.

Yhteistyössä