mua käy säälisk meidän lapset kun meillä on niin ruma kuusi ja he niin innoissaan siitä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
tarkoitus oli että ei oteta kuusta ollenkaan kun ei olla jouluna edes kotona. no eilen sitten päätettiin että haetaan joku pieni. pieni tuo toisaan on joo:) ehko joku 140cm korkea jos sitäkään eikä edes kyntilöitä. lapset sitä niin kovasti ihastelee ja kehuu miten hieno kuusi on. ihan sääliksi jotenkin käy noita lapsia kun eivät parempaa kuusta saaneet vaikka pienestä se lapsen ilo näköjään tulee. ei kaiken ehkä tarvikkaan olla niin suurta ja mahtavaa.

voisin ehkä vähän sääliäkkin sitä jotta itse tuota rumana pidän. no se on meidän ekan oman kodin kuusi ja itse asiassa meidän yteisen elon ja olon aikana eka kuusi ylipäätään:) pieni ja sievä. meidän 4v sanoi kuusesta eilen voi äiti mitne ihana pieni kuusi meillä on. täälä palstalla kun teidän muiden upeita kuusia katselee niin tulee vain olo jotta..plääh

lapset on pieniä, ehkä parempi että on pieni kuusi, yltävät itse koristelemaan. kerran me tosin jouduimme sitomaan kuusen latvan yläkerran kaiteeseen kun ei se suuren koonsa vuoksi meinannu pysyä pystyssä.

Kuusi on lapsillesi erikoinen ja mieleenpanuva elämys, älä vain ala vähätellä sitä ja haukkua rumaksi. Kauneus on katsojien silmissä, tässäkin asiassa! Se kuusi on mitä parhain kuusi teidän perheellenne, älä vertaile muihin.