Mua korpeaa niin paljon että taidan vaihtaa ammattia kokonaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ah:
Joku idari (sinä? ) tuossa mietti että lääkärin opintoihin pitää laskea lukiovuodet, niin melko moni lähäri on myös eka käynyt lukion ja siitä vielä sh opinnot. Että ammattiopintojen pituudesta kai olis parempi puhua?

Kyllä, ja ne ovat 3,5-4v sairaanhoitajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja se joku:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
No hätä. kohta suomalaiset lähärit ja sh:t korvataan Kauko-idän maista tulleilla hoitajilla. Eipähän tartte urputtaa sitten enää pakottamisesta...

Ja sinäkin olet niin iloinen kun sinua hoitaa lääkäri tai sairaanhoitaja joka ei ymmärrä mikä sulla on vaivana? Just kävin virolaisen tk-lääkärin vastaanotolla jolla oli kehonosien nimet melko tavalla hukassa :D sama kai se on että mikä kohta on kipee :o

Väitinkö olevani iloinen asiasta? En, joten älä lue sellaista mitä ei ole kirjoitettu.

Näinhän sinä hehkutit :D

Alkuperäinen kirjoittaja raivoissaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Voi sitä vaihtaa hommia, jos tuntuu että on mennyt pieleen valinta. Jos tekee hommia joissa ei viihdy, niin enemmän siinä vain elämää kuluu väärään suuntaan.

En ole juuri semmoista ihmistä nähnyt, joka olis ollut sitä mieltä, että keskeytetyistä koulutuksista ei kokisi mitään hyötyä olleen. Mutta sähän olet ny vihainen, niin ei susta nyt tartte siltä tuntua. Mutta jatkossa - kyllä toi koulutus saattaisi olla hyödyksi muissa töissä.

Mä suorastaan rakastan mun työtäni. Mutta mä vihaan tän yhteiskunnan suhtautumista terveydenhuollon henkilökuntaa kohtaan. Meillä ei ole minkäänmaailman ihmisarvoa eikä samoja oikeuksia kuin kaikilla muilla -ja vaan sen takia että on päättänyt valita tietyn ammatin.

juu, hoitajan ei tarvii syödä, nukkua tai viettää aikaa perheensä kanssa. Joulun viettäminen on turhaa snobbailua hoitohenkilökunnalle, hoitajaa lyödä, potkia, raapia, pahoinpidellä, haukkua jne. ja jos ei työ kelpaa, aina löytyy ulkomaalisia hoitajia tilalle jos ei työ kiinnosta!

No hätä. kohta suomalaiset lähärit ja sh:t korvataan Kauko-idän maista tulleilla hoitajilla. Eipähän tartte urputtaa sitten enää pakottamisesta...

Ja sinäkin olet niin iloinen kun sinua hoitaa lääkäri tai sairaanhoitaja joka ei ymmärrä mikä sulla on vaivana? Just kävin virolaisen tk-lääkärin vastaanotolla jolla oli kehonosien nimet melko tavalla hukassa :D sama kai se on että mikä kohta on kipee :o

Väitinkö olevani iloinen asiasta? En, joten älä lue sellaista mitä ei ole kirjoitettu.

Näinhän sinä hehkutit :D

Enpähän hehkuttanut. totesin vain kuten asia tulee olemaan joskus tulevaisuudessa. Sisälukutaito hukassa?

Alkuperäinen kirjoittaja raivostuttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja siskosein...:
Mietinkin, mitä mieltä olet rokotteesta. Nyt mie sen selville sain :D

Heh. Joo, tätä mieltä oon.
Meillä kerätään rekisteriä niistä, jotka ei halua rokotetta. A4 täynnä uhkaavaa tekstiä siitä, miten rokote on täysin turvallinen ja _useita vuosia_ tutkittu ja itse tauti hengenvaarallinen, jopa kuolema mainittiin paperissa. Ja tämän kaiken paatoksen jälkeen sitten pitää itse vielä perustella miksi ei ota rokotusta. Pthyi, sanon minä. Saavat tunkea paperinsa sanonko minne. En vastaa, ei kuule todellakaan muille saati sitten jollekin viranomaiselle mun syyni.

Omenaki tippui veslasiin ku intouduin tästä.

Meille on myös ajettu rokote-asiaa. Otin oikeen asiakseni udella rokotteesta ja sen vaikutuksista noin kuin pidemmällä tähtäimellä. Mihinkään kysymykseeni ei vastattu.
En pidä tästä pakottamis-mentaliteetista. Vielä vähemmän siitä, että hoitohenkilökunta pakotetaan ottamaan tämä rokote.
Sinne ahteriin voisi työntää papereiden lisäksi tämä ko rokote.

Onneks oon hoitovapaalla, saa itse valita ottaako vai ei ota rokotetta. Mut oikeessa oot siskoseni siinä, että täysin aliarvostettu ala tää on. Ei sitä opiskeluaikana kerrottu mitä paskaa vielä niskaan sataa.

Yhteistyössä