I
ihan itkettää
Vieras
Vitsi kun ärsyttää. Olen kotiäiti, palaamassa kyllä syksyllä takaisin töihin, mutta nyt kesälle on aivan jumalattoman paljon häitä, valmistujaisia,rippijuhlia yms. monen sadan kilsan päässä. Ihmiset olettaa, että automaattisesti tullaan, mutta hitto soikoon, tässä loppuu rahat ihan kesken!! Nytkin tuli kutsu tradenomin (!!!) valmistujaisiin. Juhlat on 250 kilsan päässä, en tiedä miten sanoisin nätisti, että mulla ei ole varaa ajella parin tunnin kemujen takia sinne ja takas. Sitten on näitä polttareita (tuntuu törkeeltä kieltäytyä niistäkin...).
Ja juu, voisin pyytää mieheltä rahaa mutta joku raja siinäkin. Kyse on siis minun sukulaisista, mun mielestä miehen ei tarttis kustantaa kaikkea, etenkin kun on kyse mun puolen juhlista.
Säästöjä on hiukan (ehkä 300 euroa) mutta ihan oikeasti käyttäisin ne niin paljon mieluummin oman perheen hyvinvointiin (käytäis vaikka huvipuistossa ja laivalla) kun bensoihin sukulaisten kissanristiäisiin.
Ja juu, voisin pyytää mieheltä rahaa mutta joku raja siinäkin. Kyse on siis minun sukulaisista, mun mielestä miehen ei tarttis kustantaa kaikkea, etenkin kun on kyse mun puolen juhlista.
Säästöjä on hiukan (ehkä 300 euroa) mutta ihan oikeasti käyttäisin ne niin paljon mieluummin oman perheen hyvinvointiin (käytäis vaikka huvipuistossa ja laivalla) kun bensoihin sukulaisten kissanristiäisiin.