Mua on petetty niin pahasti, etten tiedä mitä enää teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
fyysisestikin ihan oksettaa ;-(. Olen seurustellut 4kk miehen kanssa, ehdin rakastua ja suunnitella jo tulevaisuutta hänen kanssaan. Nyt minulle selvisi, että hän on kihloissa toisen naisen kanssa. Puhuin tämän naisen kanssa puhelimessakin. Tämä nainen on minusta tiennyt, muttei ole tiennyt nimeäni aiemmin. Nyt oli saanut sen selville ja soitti minulle.
Mulla tuntuu siltä, kuin mut ois raiskattu miljoonaan kertaan! En olisi koskenut mieheen pitkällä tikullakaan jos olisin tiennyt asiasta. Ja kaikki mistä olemme puhuneet on ollut valetta! Mies nyt laittelee mulle viestejä, että hänen tunteensa mua kohtaan ovat olleet aitoja ja ei kertonut asiasta minulle, koska ei halunnut menettää minua ja etsi kokoajan itselleen omaa asuntoa.
Voiko koskaan luottaa tuollaiseen ihmiseen? Sydän sanoo tahdon, mutta järki sanoo EI.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Krhm. Olitte yhdessä 4kk... Raskaana ja suunnittelit yhteistä tulevaisuutta? Ota nyt ainakin hetkeksi etäisyyttä, koeta ajatella järjellä.

Ei kai ap raskaana sanonut olevansa?

Ap, koita ottaa rauhassa. Menit vanhanaikaiseen, mutta älä nyt enää kuuntele niitä valheita ja lirkutuksia.

Shame on you if you fool me once,
shame on me if you fool me twice.

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Krhm. Olitte yhdessä 4kk... Raskaana ja suunnittelit yhteistä tulevaisuutta? Ota nyt ainakin hetkeksi etäisyyttä, koeta ajatella järjellä.

missä kohti siinä luki että raskaana?

Oho, "ehdin rakastua", luin raskautua :D No sentäs ei raskaana :flower: Sitten onkin helpompi ottaa etäisyyttä ja katsoa mitä mies aikoo ja miettiä mitä haluaa.

Täh???? Ei ap kirjoittanut olevansa raskaana, vaan rakastunut, ja suunnitteli tulevaisuutta ei vielä häitä. Opettele ymmärtämään lukemaasi!

Ap:lle, halit sulle, unohda se ääliö! Elämä voittaa! :)

ihana, ap!! tää oli paras sulta nyt pitkään aikaan tänään.
kiits!!
laitetaas kimppa ja aletaan väsää noit novelleja...kyllä me niillä buzinezzta vielä tehdään hei

Alkuperäinen kirjoittaja tea:
odotat,että mies todellakin muuttaa omaan asuntoo ja kihlus purkaantuu

Niin niin, kun muija pistää ukon pihalle yhteisestä asunnosta, niin onhan se kyllä laastarin paikka.. varmasti alkaa ap kiinnostaa vielä enemmän. Mistäs tiedetään, mitä luikuria se on lasketellut omalle muijaeen, mut jos se ei auta niin yksinäisyys kutsuu ja silloin tarvitaan ap:ta lohtua jakamaan..

Ap, etsi parempi mies.

mutta eikö voi olla ollenkaan sellainen tilanne että mies on oikeasti rakastunut ap:n?

silti kannattaa laita jäitä hattuun ihan kunnolla ja aikaa väliin enemmänkin ku pari viikkoa tai kuukautta. Tosi rakkaus odottaa kyllä.

eiks ap ollut rakastunut ihan eri mieheen ku k*sipäiseen lieroon?? Siis mieshän on luonteeltaan aivan jotain muuta ku on ap:lle esittänyt..

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
mutta eikö voi olla ollenkaan sellainen tilanne että mies on oikeasti rakastunut ap:n?

Ja hän ei purkanu kihlaustaan nykysestään syystä että rakastaa ap:tä niin tulisesti? :D

ei se ole aina niin yksinkertaista...kokemusta on ja nyt onnellisesti naimisissa..

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

Ja hän ei purkanu kihlaustaan nykysestään syystä että rakastaa ap:tä niin tulisesti? :D

ei se ole aina niin yksinkertaista...kokemusta on ja nyt onnellisesti naimisissa..

Voitko tea kertoa miten teillä asia meni?

... että tuollasen valehtelijaluuserin kanssa ei onnellinen tulevaisuus aukene. Hankkiudu äkkiä eoon moisesta miehestä, muuten päädyt murheeseen ja tuskaan.

kokemusta siis sillä tavalla että ystävä seurusteli kihloissa olevan kanssa(tietämättään).Sai selville,että mies oli ollut kihloissa seurustelun alkuaikoina vasta vuosien päästä,kun olivat jo naimisissa.Mies siis osasi lähteä vanhasta suhteestaan.

Kyllähän se niin on kun asiaa järjellä ajattelen, niin en varmasti koskaan voisi luottaa tähän mieheen. Ei sellainen ole elämää. Helvetin pahalta tuntuu kyllä, mut kai tää tästä ;-(

Alkuperäinen kirjoittaja itku:
fyysisestikin ihan oksettaa ;-(. Olen seurustellut 4kk miehen kanssa, ehdin rakastua ja suunnitella jo tulevaisuutta hänen kanssaan. Nyt minulle selvisi, että hän on kihloissa toisen naisen kanssa. Puhuin tämän naisen kanssa puhelimessakin. Tämä nainen on minusta tiennyt, muttei ole tiennyt nimeäni aiemmin. Nyt oli saanut sen selville ja soitti minulle.
Mulla tuntuu siltä, kuin mut ois raiskattu miljoonaan kertaan! En olisi koskenut mieheen pitkällä tikullakaan jos olisin tiennyt asiasta. Ja kaikki mistä olemme puhuneet on ollut valetta! Mies nyt laittelee mulle viestejä, että hänen tunteensa mua kohtaan ovat olleet aitoja ja ei kertonut asiasta minulle, koska ei halunnut menettää minua ja etsi kokoajan itselleen omaa asuntoa.
Voiko koskaan luottaa tuollaiseen ihmiseen? Sydän sanoo tahdon, mutta järki sanoo EI.

Ap, tossa vaiheessa suhdetta kenkäisisin pihalle. Usko pois, se on sulle paras ratkaisu

Yhteistyössä