mua pelottaa, että mieheni alkaa kohta pettää mua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarandi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarandi

Vieras
koska me ei voida harrastaa seksiä 9 kuukauteen, kun olen raskaana. tein tänään testin ja plussaa näytti. mieheni on aina sanonut ettei koskaan aio pettää mua, mutta olen huolestunut sillä en voi tyydyttää hänen tarpeitaan 9 kuukauteen. :( auttaako puhuminen enää?

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
no miksei voi :o

minulle on aina sanottu ja pienestä pitäen opetettu ettei seksiä saa harrastaa jos tulee raskaaksi, sillä mies voi tappaa lapsen. Ja se on viimeinen asia, minkä haluan tapahtuvan :'(

toivottavasti olette lakanneet harrastamasta seksiä sen yhden kerran jälkeen.. ettei vaan vahinko olisi jo tapahtunut :( ...

älä vaan käytä liian voimakasta suihkua alapesulla, ettei vaan paine vahingoita vauvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja sisso:
kukas noin tyhmiä on laukonnut sulle ihan pienestä saakka?

äitini ja mummoni. mä oon ihan hajalla, voimat on lopussa eikä kukaan ymmärrä mua. aiomme pitää lapsen, mutta pelkään synnytystä ja miehen menettämistä niin paljon ette voi edes arvata.

Ja aateles sitä synnytyksen jälkeistä aikaa: alapää riekaleina, tikkejä täynnä, virtsa karkaa, paikat kuivat ja vuotaa monta viikkoa. Eipä tee silloin mieli seksiä, eli pidennä suosiolla toi aika ainakin vuoteen. :xmas: Sitten valvotte ja just kun pitäisi jotain puuhailla lapsi alkaa kiekumaan. Ei ole helppoa, ei.

Uusimmat

Yhteistyössä