H
Hyi sua
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi et ota suihin? :xmas:
en ikinä. jotakin kunnioitusta sentään! :x
Oot kuitenkin antanu sen panna sua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi et ota suihin? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja sisso:kukas noin tyhmiä on laukonnut sulle ihan pienestä saakka?
äitini ja mummoni. mä oon ihan hajalla, voimat on lopussa eikä kukaan ymmärrä mua. aiomme pitää lapsen, mutta pelkään synnytystä ja miehen menettämistä niin paljon ette voi edes arvata.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi sua:Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi et ota suihin? :xmas:
Oot kuitenkin antanu sen panna sua?
Alkuperäinen kirjoittaja ????????:Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi et ota suihin? :xmas:
Kunnioitusta? Itse ainakin rakastan ottaa suihin ja kun multa otetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ????????:Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi et ota suihin? :xmas:
Eiks se oo aika kunnioittavaa jos mie seisoo ja nainen on polvillaan siinä edessä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks se oo aika kunnioittavaa jos mie seisoo ja nainen on polvillaan siinä edessä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ????????:Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miksi et ota suihin? :xmas:
Eiks se oo aika kunnioittavaa jos mie seisoo ja nainen on polvillaan siinä edessä? :xmas:
Hyi, ei todellakaan. Eikä missään nimessä kuulu meidän tapoihin!
Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:senkin teimme vasta kun olimme avioituneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks se oo aika kunnioittavaa jos mie seisoo ja nainen on polvillaan siinä edessä? :xmas:
Seiso sie vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja aateles sitä synnytyksen jälkeistä aikaa: alapää riekaleina, tikkejä täynnä, virtsa karkaa, paikat kuivat ja vuotaa monta viikkoa. Eipä tee silloin mieli seksiä, eli pidennä suosiolla toi aika ainakin vuoteen. :xmas: Sitten valvotte ja just kun pitäisi jotain puuhailla lapsi alkaa kiekumaan. Ei ole helppoa, ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se sit vimeistään hetki ennen synnytystä tai synnytyksen jälkeen pettää. Et sä oo todellakaan vielä 9kk päästä tyydyttävällä tavalla ennallas.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se sit vimeistään hetki ennen synnytystä tai synnytyksen jälkeen pettää. Et sä oo todellakaan vielä 9kk päästä tyydyttävällä tavalla ennallas.
Synnärillä on vessoja! :attn:
Pidä huoli, että mies käy siellä sua ja vauvaa katsomassa joka päivä ja otat aina veskissä siltä suihin! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se sit vimeistään hetki ennen synnytystä tai synnytyksen jälkeen pettää. Et sä oo todellakaan vielä 9kk päästä tyydyttävällä tavalla ennallas.
Pidä huoli, että mies käy siellä sua ja vauvaa katsomassa joka päivä ja otat aina veskissä siltä suihin! :attn:
Onkohan Porvoon sairaalassa vessoja????
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se sit vimeistään hetki ennen synnytystä tai synnytyksen jälkeen pettää. Et sä oo todellakaan vielä 9kk päästä tyydyttävällä tavalla ennallas.
Onkohan Porvoon sairaalassa vessoja????
Jollei ole (vaan ulkona riuku), niin toivottavasti siellä on edes verhot sänkyjen välissä! Verhot vaan eteen ja hommiin! Jos hoitsut sattuu juuri paikalle ja näkee, niin kyllä ne varmaan ymmärtää, kun selität! On ne varmaan ittekin tehnyt joskus sellaista...
Alkuperäinen kirjoittaja aino:tuo teidän haukkuminen ei auta ap:ta yhtään, joten voitte lopettaa heti. ap:lle tiedoksi, että seksi odotusaikana ei ole vaarallista ellei lääkäri ole sitä sulta sitten kieltänyt. ei miehes ettekä te yhdessäkään tapa lasta, sillä se on suojassa sinun kohdussasi. toivon teille erittäin mukavaa odotusaikaa ja paljon halauksia. kaikki odotus ja kipu tullaan vielä palkitsemaan:hug: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja rimppis:Alkuperäinen kirjoittaja sarandi:Alkuperäinen kirjoittaja sisso:kukas noin tyhmiä on laukonnut sulle ihan pienestä saakka?
äitini ja mummoni. mä oon ihan hajalla, voimat on lopussa eikä kukaan ymmärrä mua. aiomme pitää lapsen, mutta pelkään synnytystä ja miehen menettämistä niin paljon ette voi edes arvata.
jaaha. äitees ja mummos ovat ymmärtäneet jotain väärin ja todellakin he eivät tiedä mitään tästä asiasta. laput silmiltä pois he ei ole todellakaan luotettava tietölähde ennemminkin he ovat tyhmiä.
kuten lääkärit ei ole jumalia ja kuitenkin kansa uskoo kaikkeen mitä he sanovat ja hups lääkäritkin tekevät virheitä. eikö mielessäs ole käynyt et äitees ja munmmos ei ole kyllä fiksuimmasta päästä....
hauskuutta taas riittää porvoosta.