Mua pelottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Koko illan on jostain naapurista kuulunut meteliä (ei ihan vierestä, eli muutaman talon päästä arvioisin). Ilmeisesti bileet. Biletysäänet loppui ja tuli ammuskelulta kuulostavia ääniä. Ja nyt on ihan hiljaista.

Mies yövuorossa ja mua pelottaa :( Oonko ihan vainoharhainen?

Et ollenkaan välttämättä ole vainoharhainen. Pysyttele sisällä ja pistä valot pois jos liikut ikkunoiden edessä. Meidän pihalla olevassa metsikössä ammuttiin yhtenä yönä kolme laukausta, mutta syy ei selvinnyt koskaan. Kyllä vapisutti sen illan eikä uni ollut tulla, kun asuttiin maan tasalla parin metrin päässä siitä metsästä. Siitä ammuskelusta oli hätäkeskuksen mukaan soittanut moni ihminen meidän talosta ja kyselivät mistä päin äänet minun mielestäni tulivat.

Voihan se olla vaikka ilotulitteiden ääntä tai muuta, mutta ikinä ei tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen harmaana.;26993120:
Oot vainoharhainen. Nyt on venetsialaiset, paukuttelevat siis jotain raketteja pihalla, siks ei oo meteliä. Täällä ainaki paukkuu koko aika.

Joo, ilmeisesti olikin jotain raketteja. Kun muuten varmaan ois poliisit ollu paikalla jo kauan sitten. Mutta ei tää mun pelästymistä poista ja vieläkin sydän hakkaa :( Mitenhän saan unta.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen harmaana.;26993120:
Oot vainoharhainen. Nyt on venetsialaiset, paukuttelevat siis jotain raketteja pihalla, siks ei oo meteliä. Täällä ainaki paukkuu koko aika.

Paukuttelevat äänettömiä raketteja?

Yhteistyössä