P
PakkoHarmaantua:S
Vieras
Mu Vanhimmalla lapsellaon eri isä, se jätti ja petti mua jo ristiäisis. Eli ero tuli. Sen jälkeen mies hakkas mua ja uhkaili. Kiristi yhteishuoltoon yms.. en koskaan uskaltanu laittaa hanttiin sille tai sanoa mitään missään soskus yms.. Pelkään sitä vieläkin! Monesti on uhkaillu myös mut tappaa. No nytten ku muutin erille paikkakunnalla alko taistelu siitä kumman luona poika alottaa koulun (lapsi on ollut isällään 2-r3 pv joka viikko) Otin ensimmäistä kertaa soskun palaveris esille miehen juomiset ja väkivallat! Sai sen sittn käännettyä niin että mä oon se juoppo:/ No nytten soskusta menevät sinne pojan isän luo ja sitten tulevat tänne. Mua pelottaa että mies tappaa/tapattaa mut että saa pojan itelleen kokonaan
(mulla on aianajaja,joka sano että mulla on suuret mahdollisuudet saada poika viikoiks) Mitä mun kannattaa tehdä,pääseekö suomes muuttamaan jonnekkin ja vaihtamaan nimeä yms..? Pitääkö mun sanoa soskulle nuista peloista ja uhkauksista,vai voiko ne asialle mitään? Onko kellään ollutvastaavaa tilannetta? Tämä on ihan kamalaa ja tuntuu etten jaksais. Onneksi kuiteski oma mies on koko aika tukena,mutta ei se tätä pelkoa pois vie vaikka ollaan siitäkin paljo juteltu
Sekavaa teksitiä varmaan tää,mutta otan kaikki asialliset kommentit mielellään vastaan