Mua sitten säälittää tuollainen "mies"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hah";26718935]Voi ei :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D[/QUOTE]
Niiiii ja onhan meillä yhteisiä lapsiakin jo peräti 3.

Yksikin olisi riittänyt takaamaan äijälle pysyvän oleskelun Suomessa, mutta kun se raasu ei oo sitäkään tajunnut...:snotty:

[QUOTE="vieras";26718349]En kyllä arvosta yhtään niitä suomimiehiä jotka sieltä vaimon rahalla hakee. Vaikea kuvitella, että suhteessa on tasa-arvoa..[/QUOTE]

Moni noista thainaisista päätyy Suomessa turvakotiin, osa ei tietenkään edes osaa hakeutua sellaisiin vaan on kotona hellan ja nyrkin välissä.

Mua ei p*skan vertaa kiinnosta koko Michael. Ei se, mitä hän oli tai ei ollut. Eikä myöskään se, mitä sä tai joku muu olisitte minusta uskoneet tai olleet uskomatta Michaeliin liittyen :laugh: (tai kauheesti muuhunkaan liittyen).

Mutta rakastan huonoa ja asiatonta huumoria. Ja siksi ihastuin samantien Kepsiksen kommenttiin. Se oli juuri sellaista läppää mistä mä tykkään. Simppeliä, mutta toimivaa. Pisteet siitä Kepsulle :attn:

Tykkäisit varmaan siitäkin jos sinun miestäsi vihjailtaisiin pedofiiliksi?

Voi se niinkin olla :D Pidän vaan thaimaalaisnaista vähän liian hyvänä suomalaiselle rumalle läskille. Jotenkin ajattelen niitä niin pieninä, vähän lapsenomaisina. Sen sijaan venäläinen akka voisi olla hyvinkin sopiva.

Joo, muakin vähän säälittää kun kuljen leikkipuiston ohi ja siellä ne suomalaiset rumat läskit esiintyy oikein parvessa. Lapsia niillä näyttää olevan mukana , joten kai ne munaa on joskus saanut :D

Ainiin- mutta naisessa pitääkin "olla mistä pitää kiinni", "luonnollista pyöreyttä", "meikkaaminen ja kampaajalla käyminen miesten takia on epätasa-arvoa" jne...

Sit sun naisella on vaan huono maku :( Tai sit se o kuurosokea, älyllisesti vajaa tai oot rikas :)

Oletko ihan tosissasi näiden kommenttien kanssa? Ihanko tosissaan uskot, että "kauniin" on mahdotonta rakastua "rumaan"? Aika höyhenen kevyttä elämän ja parisuhteen sisältöä se ulkonäkö tuo. Jotenkin kommenteistasi tulee aika nuori/elämää kokematon kuva.

Itse olen ihan kaunis nainen. Ensimmäinen mieheni oli varmaan useimpien mielestä rumahko, tämä toinen taas äärettömän komea. Kummassakaan en rakastunut ulkonäköön, se oli vain kylkiäinen. Voin kertoa, ettei mieltä paljon lämmittäisi tuo ulkonäkö, mikäli mies olisi luonteeltaan ikävä ja esimerkiksi huono ja välinpitämätön isä.

Itseänikin joskus nuorena ja naiivina säälitti Thainaisten ja suomalaismiesten ikäerolla varustetut suhteet, mutta näin vanhemmiten olen tajunnut sen olevan monesti ihan win-win tilanne. Molemmat saavat haluamansa, noin niin kuin periaatteessa. Thaimaassa monen peruskansalaisen olot ovat kurjat ja köyhät, joten naisen elinolot helpottuvat. Ja mies saa naisen, kuten halusi. Joten mikä tässä säälittää, käsittääkseni näissä ei ole yleisesti ottaen kyse mistään ihmiskaupasta.

Tuttavapiirissäni on sitä paitsi kaksikin pariskuntaa tällä asetelmalla, ja molemmat näyttävät onnellisilta. Toisessa 48-vuotias, ihan perus suomalaismies, ja sievä kolmekymppinen vaimo. Kuhertelevat ja näyttävät oikein todella onnellisilta. Toisessa varmaan rumaksikin kutsuttu, alta 50-vuotias suomalaismies ja kaunis vähän päälle 30-vuotias thainainen. Heillä on 5 lasta, ja aina kun heidät näkee, niin lapset käyttäytyvät todella kauniisti, mies hoitaa heitä paljon, huolehtii vaimostaan kauniisti, ja katselevat toisiaan hellästi. Oikein ihania pariskuntia molemmat.

On mielenkiintoinen ilmiö, että jos joku laittaa tänne aloituksen, että parikymppinen tytär seurustelee viisikymppisen miehen kanssa, niin heti alkaa vihjailut huonosta isä-suhteesta, pedofiilimiehestä, rahalla ostetusta tytöstä, sekaisin olevasta tytöstä, hyväksikäyttäjämiehestä. Vanhemmat uhoavat hakkaavansa tuon viisikymppisen miehen.

Mutta jos on thaityttö ja suomalainen vanha mies, niin sitten se onkin yllättäen ihan kiva juttu. Mies saa seksiä nuorelta tytöltä ja tyttö saa rahaa. Miksei noihin "tyttäreni seurustelee viisikymppisen kanssa" -ketjuihin tule samanlaisia vastauksia? Miksei siellä ylistetä kuinka vanha mies suonikkaalla hepillään saa nuoren tytön hehkumaan ja tyttö saa rahaa tästä uhrauksesta.

Kaksinaismoralistista mielestäni.

Mitäpä kenenkään avioliitot tai suhteet muita säälittämään. Tällä palstallakin on pilvin pimein naisia, joiden liitot on päin persettä. Vaikka on suomalainen pari. :D

Tykkäisit varmaan siitäkin jos sinun miestäsi vihjailtaisiin pedofiiliksi?
*tyrsk*

Sä ja siskosi ootte kyllä niin hiton outoja molemmat.

Michael on (oli) julkkis, suuri sellainen, ja häntä vastaan esitetyt syytteet on puitu julkisuudessa moneen otteeseen. Ja hänestä on olemassa vaikka mitä vitsejä aiheeseen liittyen; painoi nappulaa hississä ja veti pentua pulkassa, jne. Varmaan säkin olet niitä kuullut.

Miten ihmeessä se liittyy esim. mun mieheeni? Onko Michael sun tai siskosi mies? :D Samaan tapaan kuin Ruotsin kuninkaalliset on teidän lähipiiriä, jne.

*tyrsk*

Michael on (oli) julkkis, suuri sellainen, ja häntä vastaan esitetyt syytteet on puitu julkisuudessa moneen otteeseen. Ja hänestä on olemassa vaikka mitä vitsejä aiheeseen liittyen; painoi nappulaa hississä ja veti pentua pulkassa, jne. Varmaan säkin olet niitä kuullut.

Miten ihmeessä se liittyy esim. mun mieheeni? Onko Michael sun tai siskosi mies? :D Samaan tapaan kuin Ruotsin kuninkaalliset on teidän lähipiiriä, jne.

Ei ole kuninkaalliset tai Michael meidän lähipiiriä. Silti nuo valheettomat pedofiliaviittaukset ja vitsit ovat loukkaavia Michaelia kohtaan. Ne perättömät pedofiliasyytteet mm. ajoivat Michaelin lääkeriippuvuuteen, kun tilanteesta tuli niin raskas. Lisäksi kuolleista vitsailu on muutenkin asiatonta, varsinkin kun tietää miten paljon Michael kärsi niistä perättömistä syytteistä.

Jo paljon ennen niitä syytöksiä, Michaelia haukuttiin Wacko Jacko -nimityksellä ja siitäkin hän totesi moneen kertaan, ettei pidä tuosta haukkumanimityksestä. Sen jälkeen kun Michael kuoli, niin oli nämä samat Wacko Jacko -haukkujat yllättäen ylistämässä häntä. Kun eli, niin haukuttiin oudoksi ja ties miksi, ja kun Michael kuoli, niin oltiin niin ylintä ihailijaa. Tämä siis ihan yleisestikin hänestä, koko ajan häntä haukuttiin ja pilkattiin. :( Onneksi Michaelilla oli kuitenkin myös paljon tukijoita, mm. Elizabeth Taylorin merkitystä Michaeliin ei voi tarpeeksi korostaa. Elizabeth Taylor oli oikea sydänystävä Michaelille. Hän ei hylännyt Michaelia silloin, kun "kaikki" leimasivat Michaelin valheellisesti pedofiiliksi.

*tyrsk*

Oli julkisuuden henkilö tai ei niin mielestäni pedofiiliksi vitsailu ei ole kovin järkevää toimintaa jos on siis kyseessä henkilö jota ei ole pedofiliasta tuomittu. Mieheesi liittyy siten että ihan samalla tavalla kuin sinä vitsailet Michaelista niin joku voisi miehestäsi kertoa vastaavia vitsejä.

Oli julkisuuden henkilö tai ei niin mielestäni pedofiiliksi vitsailu ei ole kovin järkevää toimintaa jos on siis kyseessä henkilö jota ei ole pedofiliasta tuomittu. Mieheesi liittyy siten että ihan samalla tavalla kuin sinä vitsailet Michaelista niin joku voisi miehestäsi kertoa vastaavia vitsejä.
Paitsi että Michael on edelleen julkkis, mun mies ei ole.

Ja toisekseen, en mä vitsaillut Michaelista. Tykkäsin vaan huonosta huumorista. Get over it.

Julkkisten kanssa on se hassu juttu, että kaikkien ei tarvitse tykätä, ja julkimot on myös ns. julkista riistaa aika usein. Michael ei kiinnosta minua. Haittaakse?

• Tykkää
Reactions: pookypooh