Mua v**uttaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Päivän saldo:

Piipahdettiin halpa-hallissa tänään, kun vaunulenkkeiltiin ohi. Jotain mie jäin siellä katsomaan, kun yhtäkkiä vaunut "lähti alta". Siis pidin kiinni vaunuista, kun ne yhtäkkiä alkoi mystisesti liikkua itsekseen. Kun katsoin, näin vaan jonku käden siinä vaunujen aisalla joka työnsi vaunuja eteenpäin. Refleksinä läppäsin käden irti lapseni vaunuista, niin joku 30+ nainen katsoo mua herne nokassa, että "voitsä vittu väistää" :headwall:
En voinut, sillä edessäni oli joku ja kärryliikennettä siinä toisella puolen. Urpo, en mäkään muiden vaunuihin käy käsiksi |O

Ja toinen, kun haettiin marketista jouluruokaa valmiiksi.
Odotettiin äljäkettä makkarahyllyltä ja katselin siinä joulunameja, niin joku 40+ mies iskee kärrynsä vaunuihin kiinni sivulta. Siis "ajoi päälle" ja manas mut pystyyn, kun oltiin pojan kanssa nätisti siinä sivussa niitä nameja katsomassa, ettei oltu kenenkään edessä.

Men lähde enää ikänä pojan kanssa mihkään kauppaan, ja mua jäi kiehuttaa niin paljon et ostin itselleni yhden saunasiiderin lohduksi.
Ja suklaata. Kiitos, nam ja kippistä :kieh:

Haleja täältä!

Ihmiset on välillä niiiiin tolloja, ja saahan sitä aika ajoin kuulla olevansa tukkona rattaineen. Älä välitä. Nyt hyvillä mielen juot siiderin ja nautit suklaasta ja mietit, että kaikenlaisia tollukoita se maa päällään kantaa... ;)

Jos mua kohdellaan huonosti, niin mä kohtelen ko. tyyppiä aivan ylitsevuotavan ystävällisesti, pyytelen anteeksi moneen kertaan yms. :D Ehkä toiveajattelua, että se ihminen oppisi siitä jotain :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Haleja täältä!

Ihmiset on välillä niiiiin tolloja, ja saahan sitä aika ajoin kuulla olevansa tukkona rattaineen. Älä välitä. Nyt hyvillä mielen juot siiderin ja nautit suklaasta ja mietit, että kaikenlaisia tollukoita se maa päällään kantaa... ;)

Joo, ei tässä mahda muutakaan voida kun vieläkin kiukuttaa :|

Joo mullakin meinas tänään hermot mennä erääseen rouvaan. Poikani 5.v kulki vierelläni joulumarkkinoilla ja pysähtyi muutamaksi sekuntiksi paikoilleen niin eikös joku rouva tule huutamaan että tukitaan kulkuväylä. lapsellekkin tuli paha mieli koska luuli että teki jotain todella pahasti väärin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo mullakin meinas tänään hermot mennä erääseen rouvaan. Poikani 5.v kulki vierelläni joulumarkkinoilla ja pysähtyi muutamaksi sekuntiksi paikoilleen niin eikös joku rouva tule huutamaan että tukitaan kulkuväylä. lapsellekkin tuli paha mieli koska luuli että teki jotain todella pahasti väärin...

ja siis ei oltu edes keskellä käytävää

Voi perse nää on ärsyttäviä nää tällaset |O Meilläkin poika alkoi itkemään, kun se mies tuli kärryineen päälle.. säikähti parka. Vois ihmiset ajatella pikkasen enemmän millasella tyylillä vetelee julkisilla paikoilla :kieh:

Meillä kanssa sattu kerran silleen että tyttö oli kärryissä ja vanha äijä tosi kovaa kolaroi, eli rynni päälle, vaikka mekään ei tiellä oltu, tai siis omalla vuorolla oltiin maitoo ottamassa hyllystä. Kyllä sai äijä kuulla kunniansa kun mun miehellä oli juuri herännyt lapsensuojeluvaisto kukkeimmillaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja no ja :
mua ärsyttää se, kun kassajonossa takana olevan AINA pitää tökkiä sillä ostoskärryllä perseeseen, prkl!!

Voi perse, tämäkin vielä.. mä jo unohdin! Jotain me ostettiin halpiksesta, ja kassajonossa joku 40+ ämmä tökki mua korilla selkään |O Sit ku mä sain sanottua sille, et en mäkään tykkää jonottaa et pitää sen korinsa vaan irti mun selästä, niin sekin veti karseet herneet :D :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Voi perse nää on ärsyttäviä nää tällaset |O Meilläkin poika alkoi itkemään, kun se mies tuli kärryineen päälle.. säikähti parka. Vois ihmiset ajatella pikkasen enemmän millasella tyylillä vetelee julkisilla paikoilla :kieh:

Ihmisillä tosiaan tuntuu näin joulun alla olevan kiire ja hermot kireellä mut olen sitä mieltä et ei kannata edes lähtee liikkeelle jos ei hermot kestä normaali asioita kuten vaunuja, pieniä lapsia. Lähdettiin kyl joulumarkkinoilta melkein heti pois kun poika sanoi että haluaa johonkin muualle ettei enää tee mitään väärin tai aiheuta muille pahaa mieltä. Selitin sitten että oli tämän rouvan vika ei meidän. Mentiin sit hyvillä mielin munkki kahville ja mehulle

Ja me kun justiinsa miehen kanssa juteltiin, että miksi ihmiset ei voi itse tuuppasta vaunuja tai ostoskärryjä pois edestään, jos ne on tiellä.

Tässä tais selvitä syy siihen :D

Eli juu. En koe ärsyttäväksi, jos joku asiallisesti vaunuja olisi pois edestään siirtämässä :)
Asiattomuudet onkin sitten asia erikseen :)

Yhteistyössä