Muakin ahdistaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Eilen kun ukko heräsi saunasta, sanoi melkein heti että "painu helvettiin siitä". Olin koneella. Katsoin varmaan omituisesti (syystäkin) ja sanoin "oho...", se siihen että "MITÄ?!"

No, mies pääsi koneelle ja siinä jotain kiroili. Yhtäkkiä hyökkäs kimppuun, otti leuasta kiinni lujaa (vieläkin kipee) ja huusi että "KYSYIN SULTA JOTAIN!!! MIKSET VASTAA!?" Kehoitti vielä tappamaan itteni, kehoitti "kuole pois vitun idiootti paskapää."

Kiva. Eipä enää toi mulkku juo kotona. Jos juo, menee kaverilleen ja antaa avaimen mulle. Miksi selvinpäin ok mies muuttuu kännissä tuollaiseksi? Ei tästä ole kovinkaan kauaa kun hakkas mun päätä seinää ja heitti lattialle.

:hug: Voi itku, meilläkin mies saattaa kännissä ruveta riehumaan, muttei kyllä koskaan käy muhun kiinni vaan heittelee oma tavaroitaan ympäri kämppää. Jos kerrankin miuhun kiinni käy niin se on ensimmäinen ja viimonen kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotkut miehet on,itse valitset haluatko elää sellaisen kanssa.

Niin, en suostu olemaan se nainen, joka jatkaa kusipään kanssa yhdessä uskoen että se muuttuu.

Varmaan ainoa ratkaisu on se, että jos se juo, menee tosiaan sinne kaverilleen. Tai sitten on juomatta. Ja ero sitten kun vauvat isompia ja "helpompia".

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
:hug: Voi itku, meilläkin mies saattaa kännissä ruveta riehumaan, muttei kyllä koskaan käy muhun kiinni vaan heittelee oma tavaroitaan ympäri kämppää. Jos kerrankin miuhun kiinni käy niin se on ensimmäinen ja viimonen kerta.

Meillä tuo ihan vasta nyt tullut.

Kerran sanoi että "tekis mieli iskeä puukko sun selkään", pistää tuollainen pelottamaan kyllä.

Jösses :o .
Jokainen tekee toki omat valintansa, mutta mä en sietäisi tuota. Se olisi joko juomattomuus tai ero. Kukaan ei käy muhun kiinni, koskaan. Kännissä tai ei. Känni on vain tekosyy.

Tuosta pitää puhua selvinpäin. Vaadi jonkinlaista hyvitystä ja selitystä. ei se känni ole mikään syy, eikä se oikeasti niin paljon muuta käytöstä. olen minäkin kännissä ollut, eikä silloin tee oikeasti mitä sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Jokainen tekee toki omat valintansa, mutta mä en sietäisi tuota. Se olisi joko juomattomuus tai ero. Kukaan ei käy muhun kiinni, koskaan. Kännissä tai ei. Känni on vain tekosyy.

Selvinpäin on aivan erilainen. Ei känni ole tekosyy, vaan syy. Muuttuu täysin kännissä.

En eroa ennen kuin muksut on isompia, tai siis vauvat saavat kasvaa niin, että ovat helpompia. Sitten ero jos asiaan ei ole tullu muutosta. Lapsilleen on kyllä rakastava ja hyvä isä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Selvinpäin on aivan erilainen. Ei känni ole tekosyy, vaan syy. Muuttuu täysin kännissä.

En eroa ennen kuin muksut on isompia, tai siis vauvat saavat kasvaa niin, että ovat helpompia. Sitten ero jos asiaan ei ole tullu muutosta. Lapsilleen on kyllä rakastava ja hyvä isä.

Se on tekosyy. Miehesi on vihainen ja viha purkautuu sinuun, kun kontrolli laskee.

Ukko ulos ja heti. Täällä näkyy useampikin hyväksyvän tuollaisen käytöksen mieheltä, mun mielestä toi ei oo tervettä, teki sen sit kännissä tai missä aineissa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Muistaako se itse jälkeen päin sanojaan ja tekemisiään?

En tiedä muistaako tuota eilistä. Ei ole vielä herännyt. Laitoin sille irkkiin tekstiä, en usko että voin puhua sille tuosta ääneen kasvotusten. Annan lukea ja saa miettiä.

[12:02] <Viblsp> Eilen kun tulit saunasta, sanoit mulle että "painu helvettiin siitä".
[12:03] <Viblsp> Kun sitten katsoin hämmentyneenä ja sanoin oho, suutuit.
[12:03] <Viblsp> Katsoin televisiota kun aloit räyhätä "MITÄ OHO?!"
[12:03] <Viblsp> Kun en sitten vastannut, vaan ajattelin että menee ohi itsekseen, kävit muhun kiinni.
[12:04] <Viblsp> Otit leuasta kiinni ja KARJUIT (Eevi nukkui pikkusohvalla) että KYSYIN SULTA JOTAIN, MIKSET VASTAA!?
[12:04] <Viblsp> Kehoitit myöskin että "kuole pois vitun idiootti, tapa ittes", muutaman kerran.
[12:05] <Viblsp> Pelkäsin sinua.
[12:05] <Viblsp> Ei oikein. Ei todellakaan oikein. Nyt jos haluat vielä juoda, menet muualle. Ja annat avaimen mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Velvoittaisit miehesi johonkin psykiatrille, ei tuo ole normaalia.

Mies käy mielenterveystoimistolla mt-hoitajalla. On lääkitys päällä masennuksen ja paniikkihäiriön takia.

No sillon pitäs olla itsestään selvyys, et viina jätettäs pois.

Mä taas en usko siihen, että känni nostaisi ihmisessä esiin jotain sellaista, joka ei jo valmiiksi hänessä ole. Jotkut on väkivaltaisia ainoastaan kännissä. Jotkut taas ensin kännissä, ja myöhemmin myös selvinpäin (ystäväni voisi kertoa tästä, hänellä valitettavasti on kokemusta). Ja luojan lykky että suurin osa miehistä ei ole väkivaltainen edes kännissä, eikä myöskään selvinpäin. Humalatila poistaa estoja, joku joskus sanoikin että ihminen on kännissä sellainen mitä ei selvinpäin uskalla olla.
Ymmärrän, ettet halua (tai edes pysty) eroamaan nyt, teillä kun on niin monta pientä lasta. Mutta pidäthän varasi. Jos miehesi ei suostu olemaan kokonaan juomatta, niin siinä tapauksessa se, että hän menee muualle juomaan kun juo ja tulee takaisin vasta kun on selvä, on ihan hyvä väliaikaisratkaisu. Toisaalta, jossain vaiheessa tulee juhlia ja sen sellaisia minne menette yhdessä, ja niissä on alkoholitarjoilu, ja olisihan se kivaa jos pariskunta pystyisi juhlimaan yhdessä niin, ettei vaimon tarvitse pelätä ruumiillisen koskemattomuutensa puolesta :/

Itse sanoisin asiasta ihan kasvotusten, toisen ollessa selvinpäin, että nyt riitti. Lasten ei tuollaista tarvitse kokea, he kasvavat ja ymmärtävät enemmän, kuin uskookaan. Vaistoavat.

Pahalta kuulostaa. Onko sinulla paikkaa, mihin lasten kanssa mennä, jos tilanne käy oikein pahaksi.

Yhteistyössä