N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tik:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kysyitkö ees missä oli ollu?
kyllä
Eikä selittäny mitään?![]()
Ei.
Taitaa olla DICK ja muijansa samanlaisia, kumpikaan ei selittele. Vastaukset tässäkin ketjussa yksisanaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:Anna kenkää, se oli mun luona
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ettekste oo väleissä, vai miksi se vaan tolleen katoo sanomatta mitään? mitä sä oot tehnyt mistä se on suuttunut?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:Anna kenkää, se oli mun luona
turpa kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ettekste oo väleissä, vai miksi se vaan tolleen katoo sanomatta mitään? mitä sä oot tehnyt mistä se on suuttunut?
Mun mielestä ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:sosiaalisesti olet, dick , todella lahjakas!!! salli mun nauraa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vaikka ette puhu ja muija oli missä lie?Katoillaanko teillä useinkin? Miksi te ette mene viihteelle yhdessä?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vaikka ette puhu ja muija oli missä lie?Katoillaanko teillä useinkin? Miksi te ette mene viihteelle yhdessä?
se halus mennä sen työkaverinsa kanssa ilman miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja :D:sosiaalisesti olet, dick , todella lahjakas!!! salli mun nauraa.![]()
ihan vapaasti anna mennä vaan. vitustako tiedät mun sosiaalisuudestani mitää.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:Anna kenkää, se oli mun luona
turpa kiinni.
sosiaalisesti olet, dick , todella lahjakas!!! salli mun nauraa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja nyt ei vastaa, missä oli? Oikeesti vähän kummallista. Katoiletko säkin tolla tavalla?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:jos ei tuo huomiseen mennessä puhu ni mä lähen tästä kämpästä.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:jos ei tuo huomiseen mennessä puhu ni mä lähen tästä kämpästä.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:vai että muijaeiks kauniimpaa nimitystä tullu mieleen?
oisko nauta tai lehmä parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:mä tekisin saman....jospa se miettii suunnitelmaa mitä satuilisi sinulle
Ota kamoja ja lähde sinäkin parin päivän reissulle, tuu takas ja oo 3 päivää mykkänä, mitähän tuumais?
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:jos ei tuo huomiseen mennessä puhu ni mä lähen tästä kämpästä.
mä tekisin saman....jospa se miettii suunnitelmaa mitä satuilisi sinulle
Ota kamoja ja lähde sinäkin parin päivän reissulle, tuu takas ja oo 3 päivää mykkänä, mitähän tuumais?
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:jos ei tuo huomiseen mennessä puhu ni mä lähen tästä kämpästä.
mä tekisin saman....jospa se miettii suunnitelmaa mitä satuilisi sinulle
tää on akkojen hommaa ei miehet tollasta tee kostoksi, mies lähtee.