R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:arvatkaas mitä se eilen mulle puhu kun tuli?
Ihmetteli jääkaapin sisältöä ja syytti mua kun en ole ostanut kaappiin ruokaa!!!
Tänään sen verta sano kun tuli töistä ettei jaksa puhua ja tekee mieli lasangea että en viitis tehä. no en viittinyt. söi ja nukkunut sohvalla koko illan. siinä saa ollakin minä meen sänkyyn poikittain maate.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:arvatkaas mitä se eilen mulle puhu kun tuli?
Ihmetteli jääkaapin sisältöä ja syytti mua kun en ole ostanut kaappiin ruokaa!!!
Tänään sen verta sano kun tuli töistä ettei jaksa puhua ja tekee mieli lasangea että en viitis tehä. no en viittinyt. söi ja nukkunut sohvalla koko illan. siinä saa ollakin minä meen sänkyyn poikittain maate.
Jos sillä onkin joku hätä, joku tehnyt sille pahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:arvatkaas mitä se eilen mulle puhu kun tuli?
tolla joku hätä, ei ihan heti.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos joku on vaikka ahdostellut sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DICK:arvatkaas mitä se eilen mulle puhu kun tuli?
tolla joku hätä, ei ihan heti.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos joku on vaikka ahdostellut sitä?
ei oo ellei tuo oo ahdistellu ensin. Ihan hyvin voi nainen, oisi se jo pillittänyt mulle jos joku oisi jotain tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mist sä tiiät? semmosen jälkeen kaikki ei toimi, niinkuin olettaisi. Joku saattaa vaikka raiskauksen jälkeen naureskella koko jutulle.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mist sä tiiät? semmosen jälkeen kaikki ei toimi, niinkuin olettaisi. Joku saattaa vaikka raiskauksen jälkeen naureskella koko jutulle.
ei tässä nyt ensimmäisenä raiskaus tuu mieleen. kaikee te ehdotatte.
Alkuperäinen kirjoittaja DICK:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mist sä tiiät? semmosen jälkeen kaikki ei toimi, niinkuin olettaisi. Joku saattaa vaikka raiskauksen jälkeen naureskella koko jutulle.
ei tässä nyt ensimmäisenä raiskaus tuu mieleen. kaikee te ehdotatte.