Muilla 1,5v jotka syö todella huonosti ja vähän? Itkee/heräilee yösin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti08

Vieras
Tätä on jatkunut jo varmaan puoli vuotta ja lapsi syö todella vähän kerralla.
Puuro ainoa mikä on kelvannut edes kerran päivässä mutta sitäkään meni kun muutama desi kerralla.
Maitoa ei juo päivisin. Vettä janojuomana ja ruoan kanssa.
Silloin tällöin syö ehkä kanamunan tai leipää.
Mutta minkään sortin kotiruoka ei meinaa mennä oli se sitten riisi, perunaa, pastaa tai lihan kanssa tai ilman.

Onneks neuvola ens viikolla et näkee onko paino tippunut puolessa vuodessa. Ulkoa päin lapsi on ihan normi kokoinen. Ei lihava eikä laihakaan.

Voisiko lapsi itse jättää syömättä sen takia jos jotain allergiaa olisi?
Laktoositomat tuotteet käytössä kun lapsen maha tulee tosi kipeäksi normi maitotuotteista.
Kakka on vieläkin toisinaan todella löysää mutta ei koskaan vielä kiinteää.
Normaalia?? Kakkaa 1-4kertaa päivässä riippuen paljon syönyt.

Yöllä heräilee itkeen. Tutti ei auta. Maitoa olen anatanut välillä jos nälkää mutta ei auta.
Viereen otettu mutta sekään auta koko yötä tai edes olleskaan aina.

Kuulostaa allergialta, mun lapsi alkoi syömään kunnolla vasta suunnilleen samanikäisenä, kun saatiin ruokavalio kuntoon. Kannattaa viedä lääkärille ja pyytää allergiatestit kaikista yleisimmistä, esim. maito, muna, viljat. Meillä myös lapsi oireili yöheräämisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Kuulostaa allergialta, mun lapsi alkoi syömään kunnolla vasta suunnilleen samanikäisenä, kun saatiin ruokavalio kuntoon. Kannattaa viedä lääkärille ja pyytää allergiatestit kaikista yleisimmistä, esim. maito, muna, viljat. Meillä myös lapsi oireili yöheräämisillä.

Oliko teillä muita oireita??
Kuinka testit tehdään?

Kiitos vastauksista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Meillä oli syömättömyyttä, itkuisuutta ja ei nukkunut kunnolla kun teki hampaita, ei tosin ole kestäny puolta vuotta.

Meilläkin on noita hampaita puhjennut tässä ainakin muutama mutta en jaksa enää uskoa siihen et näin kauan vaikuttais. :(

Yhteistyössä