Muilla häiriöitä bloggerissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herne

Vieras
Onko täällä muita blogspotin bloggaajia paikalla? Onko teillä ollu tänään ongelmia päästä sisään omaan blogiinne? Mulla on ollu ihan aamusta asti eikä tilanne näytä korjautuvan. :( Pääsen kirjautumaan googletilille, mutta en blogiin. Jossain vaiheessa tuli ilmoitus huoltokatkoksesta, nyt vain virheilmoitus ja virhekoodi. Blogger helpistä kuitenkin ymmärsin että huoltokatkos olisi jo ohi...? No voihan pöh! Mitähän pitäs tehdä? Odottaa vaan?

joo tulee virhekoodi. Vaikka onkin ns., valmiiksi kirjautunut sisään niin ei pääse, herjaa vaan virhekoodilla ja jotkut sivut vaan tulee ett "page not found"..Luin myös yhdestä blogista kun googlettelin että joillakin on vaihtunut ns. "Nimimerkki" oikeaksi etunimeksi, tai siksi nimeksi joka on rekisteröidytteässä ilmoitettu johonkin oikea nimi kohtaan tms. Eli sellainen mikä yleensä on piilossa, ja käytössä ollut muu nimimerkki kuin oma nimi, ja tämä sitten automaattisesti vaihtunut :/

Kannattaa siis katsoa jos pääsee katsomaan omasta blogistaan onko etusivun profiili-laatikossa vielä nimimerkki vai oikea nimi.

No voi kun kiva tuo nimimerkki juttu! :/ Mä säikähdin jo sitä kun jossain kohtaa pääsin bloggerin hallintapaneeli-sivulle asti, ja se ilmoitti ettei mulla ole blogia, ja kysyi haluatko luoda blogin! Nyt vähän jännätyksellä odotellaan kunhan tämä "huoltokatkos" on ohi, että onko siellä enää mitään blogia, vaiko haihtunut taivaan tuuliin!

Hei, mä sain omani toimimaan! Edelleenkään en pääse bloggerin etusivulle, mutta kirjoitin tuonne tekstikenttään ylös blogini osoitteen ja sitä kautta pääsin suoraan blogiini, ja sieltä yläpalkista hallintapaneeliin jne.

Hei nyt pääsin sisälle!!! Ja mulla oli kans muuttunut oma nimi nimimerkin tilalle! HUOM IHMISET, MENKÄÄ NYT KATTOMAAN OMIA BOGEJANNE JOS ETTE HALUA NIMEÄNNE JULKISUUTEEN!!!!!!

No niin! Kokeilin tuota Blue catin keinoa ja sieltä tuli ilmoitus: "Valitettavasti etsimääsi blogia ei ole olemassa." ?!!!??!!! :/ Ei perk...

Älä murehdi, kyllä se varmasti palaa takaisin vielä. Tänään selailin yhtä bloggerissa olevaa blogia ja se toimi aluksi ihan normaalisti, mutta sitten kun klikasin "vanhemmat kirjoitukset" tms, niin ilmoitti, että blogia ei enää ole.. mutta silti blogin etusivulle pääsin. Ja vaikka poistaisitkin blogisi, normaalitilanteessa se näkyy siellä silti vielä tyyliin 30-60 päivää jotta voit halutessasi sen vielä palautta, ja jos et, niin sen 30-60 päivän äjökeen katoaa lopullisesti. Mutta siis jos se olisikin kadonnut, niin viestiä vaan johonhkin asiakaspalveluun/ylläpitoon niin eiköhän hoidu.Kyllä tämä katkos varmasti menee ohi tämän päivän aikana, huomenna viimeistä'än luulisi toimivan.

Yhteistyössä