muilla samanlaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuukeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuukeiju

Vieras
Ajattelin kysyä neuvoja teiltä rakkaat siskot. Mulla siis tilanne tämä: kp 30/26-28 meneillään ja vielä ei ole tullut yhtään tiputtelua, jota mulla yleensä tulee 1-4 päivää ennen kuukautisten varsinaista alkamista. Ja nykyään mulla on alkanu se tiputtelu jopa kp 24-25:nä. Ovulaatio-oireita oli siinä kp 12-16 aikoihin, en ihan varma voi olla oliko ovulaatiota ylipäänsä, koska oltiin silloin matkalla ja siellä ei tietty niin tarkkaan kuulostele itseään. Siis miehen kanssa oltiin ja seksiä oli paljon.. muuten ihan loppuun asti, mutta kp 17 ja 18 keskeytetty. eli kp 11, 12, 13 ja 14 ihan siis "normiyhdyntä". kp 15 ja 16 ei seksiä.

no, mutta nyt rinnat pari päivää olleet kipeät ja menkkaolo varmaan viikon, mutta mitään ei ole tullut. tänään tuli limaklöntti??.. ei kai ovulaatio voi olla vasta nyt?? kun lämmöt olleet koholla eli 36.8-37 astetta. normaalisti n. 36.2-36.5. mitäköhän meneillään?

Kuulostaa siltä, että saatat olla raskaana. Ainakin itselläni menkkamaisia oireita ja rinnat arat siinä hiukan ennen ja jälkeen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Nyt siis onnellisesti raskaana (rv 17) ja ihan suunnitellusti =)

Kannattaiskos sun testata ?!

Joo ajattelinkin testata, mutta en ihan vielä, kun on ihan sellanen olo että se on kuitenkin nega. Mutta toisaalta taas tuntuu siltä, että se vois olla plussakin..
Niin ja mulla on myös pahaolo ollut jo pari päivää. Toisaalta tänään (kp 31/26-28) jotenkin tuntui, että kohdunnapukka olis hieman pehmeämpi kuin eilen, eli eikö se tarkoita sitä, että kuukautiset tulisi..? tai toisaalta olisi ovulaatio. Mutta ei mulla kyllä normaalisti ovulaation aikoihin ole rinnat arat, en tajuu.. Mutta kai mä sit maanantaina testaan jos ei menkat ala tänään tai huomenna.

Tää on ihan uskomatonta, tein testin ja siihen tuli 2 viivaa! Toinen oli kyl vaaleampi, mutta sen näkee selvästi. Ei millään voi uskoa tätä todeksi! Huomenna täytyy vielä tehdä uusi testi.

Yhteistyössä