K
kuukeiju
Vieras
Ajattelin kysyä neuvoja teiltä rakkaat siskot. Mulla siis tilanne tämä: kp 30/26-28 meneillään ja vielä ei ole tullut yhtään tiputtelua, jota mulla yleensä tulee 1-4 päivää ennen kuukautisten varsinaista alkamista. Ja nykyään mulla on alkanu se tiputtelu jopa kp 24-25:nä. Ovulaatio-oireita oli siinä kp 12-16 aikoihin, en ihan varma voi olla oliko ovulaatiota ylipäänsä, koska oltiin silloin matkalla ja siellä ei tietty niin tarkkaan kuulostele itseään. Siis miehen kanssa oltiin ja seksiä oli paljon.. muuten ihan loppuun asti, mutta kp 17 ja 18 keskeytetty. eli kp 11, 12, 13 ja 14 ihan siis "normiyhdyntä". kp 15 ja 16 ei seksiä.
no, mutta nyt rinnat pari päivää olleet kipeät ja menkkaolo varmaan viikon, mutta mitään ei ole tullut. tänään tuli limaklöntti??.. ei kai ovulaatio voi olla vasta nyt?? kun lämmöt olleet koholla eli 36.8-37 astetta. normaalisti n. 36.2-36.5. mitäköhän meneillään?
no, mutta nyt rinnat pari päivää olleet kipeät ja menkkaolo varmaan viikon, mutta mitään ei ole tullut. tänään tuli limaklöntti??.. ei kai ovulaatio voi olla vasta nyt?? kun lämmöt olleet koholla eli 36.8-37 astetta. normaalisti n. 36.2-36.5. mitäköhän meneillään?