T
Turkilmas
Vieras
Ja luettelin pitkän listan mitä pitäis uuteen kotiin hankkia
. Siis pesukone, kuivausrumpu, sohva, pari nojatuolia, sohvapöytä, esikoiselle koulupöytä ja kuopuksen huoneeseen kaikki huonekalut. Ja mies tahtoi uuden telkkarin.
No, arvatkaas miten kävi :snotty: .
Käytiin sohvakaupoilla ja todettiin että mikään ei ollut mieleinen. Jotenkin kamalan pieniä rimpuloita kaikki. Sen jälkeen mä ehdotin miehelle että mitä jos pidettäis vanha sohva
. Telkkaritason osto jätettiin tulevaisuuteen, koska meidän totaalinen täystuholainen (vajaa 2-vuotias) vetäis telsun tason päältä alas alta aikayksikön. Niinpä meillä jatkossakin telkkari on korkealla lipaston päällä, ainakin siihen asti että kuopus saa vähän järkeä päähänsä.
Tänään kannettiin huonekalut sisälle ja totesin että tulis aivan liian ahdasta jos olohuoneessa olis vielä sohvapöytä. Niinpä sekin jää ostamatta
. Samalla huomasin että meillähän on omasta takaa kuopuksen pikkuruiseen huoneeseen kalusteet. Sinne ei tarvinnut hommata kuin sänky, joka ostettiin osto-ja myyntiliikkeestä.
Samaisesta putiikista ostettiin sitten myös esikoiselle sellainen parvisänky, jonka alla on iso koulupöytä. Ja poika tietty tosi innoissaan :heart: .
Niin ja mä lopulta totesin että taidanpa haluta kokeilla ensin eloa ilman kuivausrumpua. Niinpä ostettiin sitten pelkkä pesukone. Niin ja se telkkari. Ne olikin sitten ainoat uutena ostetut jutut loppujen lopuksi
.
Eli ainoa, joka sitä järkeä päähänsä tarvi, olin taas vaihteeksi minä :snotty:
No, arvatkaas miten kävi :snotty: .
Käytiin sohvakaupoilla ja todettiin että mikään ei ollut mieleinen. Jotenkin kamalan pieniä rimpuloita kaikki. Sen jälkeen mä ehdotin miehelle että mitä jos pidettäis vanha sohva
Tänään kannettiin huonekalut sisälle ja totesin että tulis aivan liian ahdasta jos olohuoneessa olis vielä sohvapöytä. Niinpä sekin jää ostamatta
Samaisesta putiikista ostettiin sitten myös esikoiselle sellainen parvisänky, jonka alla on iso koulupöytä. Ja poika tietty tosi innoissaan :heart: .
Niin ja mä lopulta totesin että taidanpa haluta kokeilla ensin eloa ilman kuivausrumpua. Niinpä ostettiin sitten pelkkä pesukone. Niin ja se telkkari. Ne olikin sitten ainoat uutena ostetut jutut loppujen lopuksi
Eli ainoa, joka sitä järkeä päähänsä tarvi, olin taas vaihteeksi minä :snotty: