Muistatteko "kiittää" joka pvä siitä mitä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Mua vaan on elämän koulu opettanut niin paljon,isojen menetysten jälkeen,nyt kun mulla on taas ehjä perhe,ihana mies,ihanat lapset,ihana koti..terveyttä..mä joka päivä kiitän mielessäni tästä kaikesta mitä mulla on.

En mä ennen osannut.Olinko sitten näin onnellinen edes,en tiedä.Mutta nyt mä joka päivä muistan arvostaa sitä mitä mä oon saanut,oon taas omilla jaloillani,rakkaan perheen hyvänä äitinä.

Joka päivä lähetän hiljaisen kiitoksen mielessäni johonkin. :heart: Rahaa ei ole liikaa mutta oon onnellinen että just pärjätään.Mä olen niin onnellinen!*Herkistyy taas* :heart: :'( :heart: :) :hug:

Kyllä muistan, mutta en mä niitä kiitoksia minnekään lähetä.. Omassa mielessäni vaan. Olen niin onnellinen etten koskaan ole ollutkaan. Vaikka meillä ei ole oikeastaan rahaa tai omaisuutta, asutaan yksiössä meren rannalla jossa talvisin tuulee niin että pää tuntuu lähtevän irti, en ole kaunis tai tyylikäs, en edes täydellinen kotiäiti.. Ja silti mulle on annettu niin paljon, meidän ihana poika, mun mies.. Mulla on läheiset isomummit vielä elossa, sekä äiti, tädit ja sisko, tulen toimeen appiperheiden kanssa. Ja kaikki ovat niin ihastuneita meidän poikaamme.. *Voi voi, tilulilu, kukkia ja heiniä heitellen pompin kedolla ja olen onnellinen*

Olen lähes joka ilta aikuisiällä kiittänyt vilpittömästi kaikesta mitä mulla on. Samalla kun kiittää niin tulee hyvänolon tunne, että kaikki tosiaan on hyvin. Olen kiittänyt myös vaikeina ainoina lähes päivittäin vaikka kyyneleet valuen. Silloinkin tulee hyvänolon tunne.

"Aamusta varhain, iltahan ehditty lahja on parhain. "

mäkin kiitän mielessäni ja olen niin onnnellinen ,että olemme kaikki terveitä...Ei ees allergioita lapsilla...Ihanaa... Mutta silti haluisin isomman kämpän ku ei mahduta tähän. Ja sit poden huonoo omatuntoa siitä,että en ole tyytyväinen näin upeeseen kämppään, ku joillakin ei ole näin hyvin asiat..Kääk mun luonne on välillä kamala....

Jos tulee kiittämätön olo ja ottaa päästä mietin aina että kuinka hyvin kuitenkin on asiat.
meillä on koti ,olemme terveitä ja rakkautta riittää tässä perheessä.
Suhteellisuus muuttaa kaiken :)

Yhteistyössä