MUISTUTUS! Vielä tänään H&M lastenvaatteista -10% alennus

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
251.png

Alennuskoodi 7665 jolla saa 10% alennusta kaikista lastenvaatteista.
Tarjous on voimassa vielä tänään 27.08.2007.
(Saat alennuksen, kun tilaat H&M-kuvastoista tai shop onlinesta, ei koske kuitenkaan alennettuja tuotteita).

http://shop.hm.com/shop/do

voi vitsi... pakkoko se on nyt tilata?!? olen jo pitkään aikonut että teen sen tilauksen mutta olen niin aikaansaamaton paska etten ole jaksanut. nytkään ei kiinnostais yhtään alkaa näpyttelemään, mutta tilausta tulee varmaan 100euron luokkaan, niin johan tuollainen alennus jossain näkyis. en yleensä ole noiden alennusten perään...

kyllä tuo on jotenkin niin inhoa hommaa tilata tuolta netistä että taidan minäkin käydä kaupasta hakemassa mitä tarviin. ainut vain että selviän vasta sitten kun kaikki on jo myyty :o

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
No voi ei,mä tilasin eilen vaatteita enkä tienny tollasesta ale-koodista mitään!!Taitaa olla liian myöhäistä? :(

Ei ole myöhäistä.
Menet sinne H&M:n omille sivuille siis jos olet rekisteröitynyt sinne sivuille ja siellä pitäisi lukea omissa tiedoissa toimittamattomat ja toimitetut tuotteet. Jos ovat vielä toimittamattomissa tuotteissa niin vaihdat niihin joka kohtaan nollan ja sitten painat muuta. Sitten teet vain uuden tilauksen normaalisti ja laitat tuon alennuskoodin 7665.

Yhteistyössä