Muita ei tuulipuku-äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieli korkealla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieli korkealla

Vieras
Minusta ei sais tekemälläkään sellasta!!!!
Tykkään laittaa meikkiä vaik kotosalla olenkin,tulee paljon parempi mieli itelle :)
En nyt halua mitenkään arvostella niitä äitejä,todellakaan,jotka eivät jaksa/halua syystä tai toisesta näin tehdä.....
Kenties muita äitejä joille ulkkonäkö merkkaa muutakin kuin hiusten harjaus aamuisin???;)

Alkuperäinen kirjoittaja mieli korkealla:
Tykkään laittaa meikkiä vaik kotosalla olenkin,tulee paljon parempi mieli itelle :)
En nyt halua mitenkään arvostella niitä äitejä,todellakaan,jotka eivät jaksa/halua syystä tai toisesta näin tehdä.....
Kenties muita äitejä joille ulkkonäkö merkkaa muutakin kuin hiusten harjaus aamuisin???;)

mä en edes harjaa joka päivä, silti ei oo tuulipukuu..

Alkuperäinen kirjoittaja mieli korkealla:

Meikkaaminen ei ole missään verrokissa sen kanssa onko tuulipukuäiti vai ei.

Eli sinä voit silti olla tuulipukuäiti....

Juu, kyllä minäkin tukan ja naaman laitan vaikka kotona vaan olisinkin. Tuulipukua en edes omista, tarttis kyllä varmaan hankkia, että ulkoilu/lenkkeily olisi miellyttävämpää..

Minä meikkaan ja laitan hiukseni (no en ihan joka päivä välttämättä) mutta käytän kyllä myös "tuulipukuakin". En kylläkään koe, että noi on jotain tuulipukuja vaan ulkoilupukuja ja hyvännäköisiä ja hyvin istuvia. Ja näytän nekin päällä hyvältä kyllä ja yleensä hiukset laitettu ja meikattu, vaikka ois ulkoilupukukin päällä.

Mutta en minä mitenkään ulkoilupuku päällä kulje joka paikassa, mutta ulkoiluun käytän ja joskus voin ruokakauppaan mennä ulkoilupuvussa, mutta niin täällä kyllä tekee muutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
no en tiedä luetaanko se "tuulipuvuksi", mutta mä kyllä kehtaan ulkoilla mun vedenpitävässä/tuulenpitävässä ulkoilupuvussa...

Mun mielestä kaikenlaiset ulkoilupuvut lasketaan tuulipuvuiksi.. Vai eikö ne ole tuulenpitäviä?!! ;) Että jos ei ole tuulipukuihminen niin sitten varmaan ulkoilee farkut/verkkarit jalassa..

Olenko mä ollut väärässä?Olen luullut että tuulipukuäidillä tarkoitetaan sellaista joka on jatkuvasti vastaheränneen näköinen lökövaatteet päällä oli sitte kotona eli kaupassa...???
Tottahan toki ulkoilupuku on päällä ku lenkillä ollaan.Ja toki kauppaankin voi sellanen päällä mennä,mikäs siinä!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olenko mä ollut väärässä?Olen luullut että tuulipukuäidillä tarkoitetaan sellaista joka on jatkuvasti vastaheränneen näköinen lökövaatteet päällä oli sitte kotona eli kaupassa...???
Tottahan toki ulkoilupuku on päällä ku lenkillä ollaan.Ja toki kauppaankin voi sellanen päällä mennä,mikäs siinä!!!!!!!

Mun mielestä täällä kaksplussalla on haukuttu kaikki jotka käyttävät tuulipukua vaikka lasten kans ulkoillessa tai lenkillä...

Onkohan kuorihousut tuulipukuun verrattavat? Tiedä häntä mutta minä en tasan luovu niistä ja piposta ja toppatakista ulkoillessa ennen huhtikuuta.Tukan kyllä laitan päivittäin ja joskus meikkaankin.

Mulla esim. tänään ollut sellainen päivä etten ole meikannut ja olen verkkareissa vaan touhunnut. Mä nyt vaan satun olemaan niitä ihmisiä jotka on kauniita ja näpsäköitä ihan naturellina. Tuulipuvusta sen verran että sellasta en omista. Enkä hanki. En ole tyylitajuton enkä päälle 40v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tuulipuku on tuulipuku ja lökövaatteet on lökövaatteet =) eli oletko sittenkin tuulipukuäiti ;)

Yhteistyössä