Muita joiden mies ei ( enää) kunnioita / arvosta? Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meikku83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs jos lopettaisit ainakin sen jokaviikkoisen seksin tyrkyttämisen? Siis jos ei itseä haluta, eikä miestä näytä kiinnostavan, niin pakkoko se on pitää jotain kulissityyppistä "meillä on seksiä kerran viikossa" -esitystä päällä? Miksi antaisit miehen ilman vaivaa vain tyydyttää itsensä sinuun? Olkoot ilman siihen asti, että itse tekee aloitteen ja viettelee sinut sänkyyn? Ja jos ei tee, niin et kai sinä siinä paljon häviä, jos ei haluta muutenkaan...

Nimenomaan juuri näin teen.

Kauheintahan tässä on se,että olen naimisissa miehen kanssa jota ei tekemiseni kiinnosta!
Ja siis alkusuhteessa kyllä piti minusta huolen.Jossain vaiheessa se loppui. Harrastaa kylläpaljon,ei ole sohvaperuna.

Mä sain miehen joskus ylipuhuttua parisuhdekurssille, kun arjen kommunikointimme oli mennyt ihan onnettomaksi, kaikesta vaan syyteltiin toista ja asiat oli lukossa. Kurssilla sai molemmat puhuttua suunsa puhtaaksi rakentavassa hengessä ja saimme suhteemme aivan uuteen nousuun. Toki hankaluuksia aika ajoin on, mutta opimme mm. toisen arvostusta ja saimme jotenkin palautettua sitä alkuaikojen rakkauden huumaakin. Miehet vaan voi olla vähän nihkeitä lähtemään tuollaisiin.

Hyvä. Siis seksi tauolle kunnes miestä kiinnostaa. Lopeta myös muu passaaminen ja kaiken silottaminen miehelle valmiiksi. Hoitakoot itse ongelmansa sukulaistensa kanssa. Pidä koti kunnossa lasten takia, mutta jätä mies omaan arvoonsa.

Seuraavaksi, kun tunnet nuorimman lapsesi olevan valmis hoitoon, ala etsiä itsellesi töitä. Mutta nimenomaan ITSESI takia. Pääset pois kotoa, saat töissä arvostusta ja miehesikin näkee, että pystyt muuhunkin kuin kokkaamaan ja siivoamaan. Itsetuntosi nousee kummasti kun saat muutakin elämään. Jos vielä tämänkin jälkeen miehellesi on yksi paskan hailee mitä teet tai olet tekemättä, voit todellakin todeta yrittäneesi kaikkesi ja voit hyvillä mielin nostaa kytkintä.

Hahhah, tätä sitä saa, kun "yrittää pitää miehen itsellään", eli on suomeksi sanottuna ihan asennehuora. Kaikkine noine anaalin- ja seksin tarjoamisineen, vaikkei edes kiinnosta. Ja lapsille sama arvomaailma äidiltä? Voi lapsiparat.

Muutenkin itserakkaan ja omahyväisen kuuloinen naisraukka. Minussa ei mitään oikeita vikoja, kaikki viat miehessä. Nyyh, "olen naimisissa miehen kanssa, jota tekemiseni eivät kiinnosta", no, ehkä sä vain olet niitä pystyyn aivokuolleita naisia, ei katsos voikaan alati kiinnostaa sellainen henkilö.

Ja selkeästi mies oliskin halunnut pitää hyvät välit sukulaisiinsa, mutta huoramaisen ap:n pirtaan ei sopinut, että anoppi istuu heiddän keittiössään, ja mies sitten suostui vaimonsa mieliksi että äiti ajetaan pois, niin ei asiaa ole sovittu, että se olisikin selvä tämän pariskunnan välillä, mutta mitäs muutakaan se on kuin miehen vika :D

Tuo on varmaan väliaikainen vaihe, niitä pitkässä suhteessa varmaan tulee. Näytä arvostettavuutesi hoitamalla lapsia ja pyörittämällä arkea parhaasi mukaan. Kyllä se sieltä tulee, ei elämä ole pelkkää parisuhteen vaalimista, ne lapset pitää elättää ja kasvattaa isoiksi.
Olipa tyhmä neuvo, onko neuvoja itse vähän vajakkki, vai mistä kiikastaa? Mies ei arvosta, etkö osaa lukea, saatanan ääliö? Ja sä vain kehotat panostamaan suhteeseen.
Eikös ap ollut niin juuri tehnytkin, ja sitäpautsi, EI SE OLE TOISEN ASIA miellyttää toiusta, että SAA ARVOSTUSTA. Arvostusta pitä antaa kumppanille siksi, että on itse hänet valinnut, sen miehen siis. Hän on vastuussa. Koska on tuollainen kakkapökäle, jota ei selkeästi vaimo kiinnosta, niin aivan hirveää neuvoa vaimoa oikein panostamaan tuollaiseen runkuttajaan. Ap:n kannattaa hankkia oma elämä, insekään arvostusta tuo, mutta eipähän tarvitse katsella sivussa ukkoa, jolle on aivan yhdentekevä ihminen.
Ja saattaa ehkä löytää miehen, joka arvostaa sitä, mitä saa.

Yhteistyössä