E
ei kivaa
Vieras
Moi. Nyt on pakko kysellä kohtalotovereiden perään, alkaa jo niin ahdistamaan tämä meidän tilanne. Otsikko jo kertoo, mistä kyse. Olemme siis liki 30-v pari ja esikoinen tulossa. Ennen raskauttakaan emme mitään pupuja olleet, mutta silloin nyt ehkä 2-3 kertaa viikossa seksiä harrastettiin. Nyt olen siis rv 26 raskaana ja tuntuu, ettei miestä haluttaisi enää koskaan. Painoa minulle on tullut 3 kiloa (olen muutenkin hoikka) eli lähinnä tämä painon lisäys näkyy rinnoissa ja pyöristyneessä vatsassa. Nyt en halua, että kukaan takertuu tähän paino asiaan, eli en tarkoita missään nimessä, että suurempi painonlisäys voisi johtaa miehen haluttomuuteen, lähinnä haluan vain kertoa ja poissulkea syitä, miksi mies on haluton.
Eli, ulkonäöllisesti en ole juuri muuttunut, panostan itseeni, puhtauteeni, harrastan liikuntaa, käytän kivoja alusvaatteita, mutta kun ei niin ei. Viime aikoina olemme myös riidelleet asiasta rankasti. Minua loukkaa kun hän ei halua enää koskaan minua(ainakaan siten että tekisi itse aloitteen) ja harrastamme seksiä max 1 krt/ vko. Olen kysynyt asiasta ja mitään kunnon vastausta hän ei anna. Muuten suhteemme on hyvä ja sisältää paljon fyysisiäkin huomionosoituksia, haleja, suukkoja, hierontaa, lähekkäin nukkumista, helliä sanoja. Itse seksi ei vaan miestä ilmeisesti kiinnosta. Mistä moinen voi johtua ja jääkö tilanne tällaiseksi vauvan syntymänkin jälkeen.?
Olenko ainoa, vai löytyykö muita?
Eli, ulkonäöllisesti en ole juuri muuttunut, panostan itseeni, puhtauteeni, harrastan liikuntaa, käytän kivoja alusvaatteita, mutta kun ei niin ei. Viime aikoina olemme myös riidelleet asiasta rankasti. Minua loukkaa kun hän ei halua enää koskaan minua(ainakaan siten että tekisi itse aloitteen) ja harrastamme seksiä max 1 krt/ vko. Olen kysynyt asiasta ja mitään kunnon vastausta hän ei anna. Muuten suhteemme on hyvä ja sisältää paljon fyysisiäkin huomionosoituksia, haleja, suukkoja, hierontaa, lähekkäin nukkumista, helliä sanoja. Itse seksi ei vaan miestä ilmeisesti kiinnosta. Mistä moinen voi johtua ja jääkö tilanne tällaiseksi vauvan syntymänkin jälkeen.?
Olenko ainoa, vai löytyykö muita?