Muita joilla nyt oikeesti kuuma??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Naapuri kaatoi pihaltaan kaikki perkeleen suoja puut pois. Ihan varmaan tahallaan. Täys kusipää. Aurinko tuijottaa minuu joka helvetin ilmansuunnasta. Mökki on saatana niin pimee kun verhot on kiinni. Löin varpaani äsken tuohon saatanan kaapin seuraan. Sauna on piharakennuksessa... Ja siellä se kuuma vasta onkin.....Ja jos täs viel muuta uunia käyttäs ku mikroa niin oisin kuollu jo. Talon vintillä yli 60 astetta. Ja sieltä sitten pikku hiljaa laskeutuu tänne alas. Ei helvetti että on kuuma. Mittaris ulkona varjossa jo 31.8. Mul on niin perkeleen kuuma. Ulos ku meen tän hikisen nahan kans nii sit saa huitoa noita verenimijöitä. Ja sit tuo herra majuri nauttii kun lukee tätä. Voi helvetti että mulla on kuuma.Ja täällä laitettii piha remontti viim.kesänä. Ei nuo marja puskat paljo varjoa tuo.... Eikä omenapuun alut ja neki jo kuivuneet iha kiusakseni. Kanna täs sit vettä kukille ym. En perkele kanna.
No nyt tajuan ton sisälämpötilan :/ Et pääsis jonnekin vesistön läheisyyteen? Tai sitten sellainen lasten puhallettava allas pihalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Se täs kamalaa onki ku tietää et pakko kestää. Perkeleen pakko....pakko....pakko

Jotenkin kun mä luen näitä sun viestejä, niin mua ei haittaa toi kuumuus enään niin 1000% vaan 999%, kun tietää että jollain toisellakin on oikeesti kuuma ja se sama ärtyisyys päällä. Sulla on vielä kuumempi kun mulla, sisälämpö nyt 34 astetta. Ja älä anna majurin ärsyttää, se vaan nauttii siitä. Enempi teet nyt itelles hallaa. Älä ajattele koko majuria, anna sen ärsyyntyä välillä kun sen juttuja ei huomioidakkaan.

Päivä kerrallaan, odotetaan sitä päivää kun ei enään ole niin kuuma. Siihen on vielä aikaa mutta päivä kerrallaan. Kyllä me tää kestetään!!!

Mä heiluttelén kans..... Mut arvaa miltä heiluttaminen tuntuu..... Mul ei ole viuhkaa mut välillä otan ton etelä-saimaan tosta pöydältä. Ranta on tos vähän matkan pääs ja sinne mä olen menny joka päivä. Se on puol varjonen paikka. Mut jos sää ennusteeseen on uskomista nii kyl se viileämpi keli tulee kunhan korkeapaine hellittää. Mut silti mua tää kuumuus.....

Siis.... Tää akka lähtee ny rantaa. Tulee pakosti jo kirjotus virheitä. Ja kun olisi sisällä edes 38 kuten oli.....nyt on 39.9. Tän kuumennaksi ei voi kyl enää mennä......jos oy sää ei lämpene.

Rv 28+6 ja kuuma on! Tuulettimet huutaa yötä päivää, mutta siltikin paistuu vaikka pelkästään alasti makaisi keskellä lattiaa. 3 kertaa vähintään käyn päivittäin suihkussa. Koiraakaan ei voi pitää ulkona, kun paahtuu sinne (onneksi meillä sentään niin, että sisällä viileämpi kuin ulkona).
Takapihan mittari, joka on ollut varjossa koko päivän, näyttää +32 astetta..
Sitten vielä siivoan aamuin illoin ravintolaa, jonka sisälämpötila on +36 astetta, ei hääviä!

Seuraava lapsi kyllä tehdään niin, että syntyy ennen kesää..

Mulla on tuota massa kans sen verran, että se pahentaa tätä kuumuutta entisestään. Ja joo, laihduttaa pitäis tässä samalla mut ei se paino päivässä tipu. Joten ymmärrän että raskaana olevilla on varmasti tukalaa myöskin. Nyt on asunnossa ihan ok olla, kunnes viiden jälkeen alkaa toi ilta-aurinko paistamaan ja paistaa sisään ikkunoista sit niin kauan kunnea laskeutuu ja senkin jälkeen kuumuus jatkuu vielä moooonta tuntia. Mä vihaan öitä tuon takia, pitäis kai vaihtaa rytmiä ja nukkua päivisin ja valvoa öisin mut sit en voi yhtään tuulettaa kun en uskalla pitää tota partsinovea auki ilman vartiointia kun pelkään ampiaisin todella paljon ja en luota tuohon hyönteisvehoon. Yksi kun tuli sen läpi kerran, suikkelehti sen alta sisällä vaikka siinä kaikenlaisia esteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on tuota massa kans sen verran, että se pahentaa tätä kuumuutta entisestään. Ja joo, laihduttaa pitäis tässä samalla mut ei se paino päivässä tipu. Joten ymmärrän että raskaana olevilla on varmasti tukalaa myöskin. Nyt on asunnossa ihan ok olla, kunnes viiden jälkeen alkaa toi ilta-aurinko paistamaan ja paistaa sisään ikkunoista sit niin kauan kunnea laskeutuu ja senkin jälkeen kuumuus jatkuu vielä moooonta tuntia. Mä vihaan öitä tuon takia, pitäis kai vaihtaa rytmiä ja nukkua päivisin ja valvoa öisin mut sit en voi yhtään tuulettaa kun en uskalla pitää tota partsinovea auki ilman vartiointia kun pelkään ampiaisin todella paljon ja en luota tuohon hyönteisvehoon. Yksi kun tuli sen läpi kerran, suikkelehti sen alta sisällä vaikka siinä kaikenlaisia esteitä.

No mä en voi pitää partsin ovea auki koskaan, kun siellä on ampiaispesä. Ja mulla on ampiaisfobia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mä en voi pitää partsin ovea auki koskaan, kun siellä on ampiaispesä. Ja mulla on ampiaisfobia.

Ei ole helppoa sit sullakaan :( Yksi syys miksi vihaan kesää niin paljon on juurikin ampiaiset, mulla kanssa kamala fobia ja ei siitä eroon pääse vaikka kuinka haluaisi. Voisitko pyytää jotakuta hävittämään sen pesen, niin saisit pitää partsinovea auki joskus...

Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
joo..kuuma on ja nakuna hypeltävä kotona. Tuulettimet pyörii ja ainoo että menisi tohon tuulettimen eteen ja ois ihan liikkumatta niin hiki ei valu :whistle:

Toi on muuten jännä että joskus päivällä mä seison tuulettimen edessä ja ei ole hiki sillon, mutta miksi toi sama ei toimi yöllä?? Siis kun nukkuu sängyssä ja tuuletin pyörii lähellä niin kuitenkin on aivan mielettömän kuuma. Ehkä sänky sen tekee, pehmee sänky niin oikeen "uppoo" sinne kun nukkuu, ei pääse ilma kiertämään :(

Mä olen nyt käytännössä voittanut helteestä aiheutuvat haitat lukuunottamatta yhtä. Silmälasien alareuna on alkanut ikävästi hiertää poskipäitä. Kokeilin laittaa niihin teipillä sideharsoa, mutta sitten näkökenttä pienenee :D Sideharsopalojen teippaaminen naamaan taas aiheutti ikävää kutinaa iholla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Viuhkaa mä käytän telkkaria katsellessa ja sitten mulla on pyykinkostutuspullossa kylmää vettä, jota ruiskuttelen välillä naamalleni.

Hitsi kun mä en voi tehdä tuota suihkutusjuttua, naama kuivuu ja pitää aina rasvata :( Mullakin on viuhka, aito japanilainen :D Mutta kuuma on, HOT HOT HOT!

joka kanavalla jauhetaan että : helle ennätys menossa uusiksi, helle ennätys menossa uusiksi, ei ole ollut näin kuumaa 74 vuoteen. Onko se muka hyvä asia? EI!!!! Voisvat lopettaa ton hekumoinnin jo!

Yhteistyössä