W
Webinfo.fi
Vieras
Ja taas suihkuun.... Niin kuumaan ku kestää.... Sit laitan ice power kylmä geeliä pitkin nahkaa. Sit on helpompi hetken ja sit on taas kuuma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No nyt tajuan ton sisälämpötilan :/ Et pääsis jonnekin vesistön läheisyyteen? Tai sitten sellainen lasten puhallettava allas pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Naapuri kaatoi pihaltaan kaikki perkeleen suoja puut pois. Ihan varmaan tahallaan. Täys kusipää. Aurinko tuijottaa minuu joka helvetin ilmansuunnasta. Mökki on saatana niin pimee kun verhot on kiinni. Löin varpaani äsken tuohon saatanan kaapin seuraan. Sauna on piharakennuksessa... Ja siellä se kuuma vasta onkin.....Ja jos täs viel muuta uunia käyttäs ku mikroa niin oisin kuollu jo. Talon vintillä yli 60 astetta. Ja sieltä sitten pikku hiljaa laskeutuu tänne alas. Ei helvetti että on kuuma. Mittaris ulkona varjossa jo 31.8. Mul on niin perkeleen kuuma. Ulos ku meen tän hikisen nahan kans nii sit saa huitoa noita verenimijöitä. Ja sit tuo herra majuri nauttii kun lukee tätä. Voi helvetti että mulla on kuuma.Ja täällä laitettii piha remontti viim.kesänä. Ei nuo marja puskat paljo varjoa tuo.... Eikä omenapuun alut ja neki jo kuivuneet iha kiusakseni. Kanna täs sit vettä kukille ym. En perkele kanna.
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Se täs kamalaa onki ku tietää et pakko kestää. Perkeleen pakko....pakko....pakko
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Viuhkaa mä käytän telkkaria katsellessa ja sitten mulla on pyykinkostutuspullossa kylmää vettä, jota ruiskuttelen välillä naamalleni.
Auttaa hetkellisesti. Pakko kehitellä kaikki mahdolliset konstit, muuten ei järki kulje yhtään ja töitäkin pitää tehdäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Auttaako tuo?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on tuota massa kans sen verran, että se pahentaa tätä kuumuutta entisestään. Ja joo, laihduttaa pitäis tässä samalla mut ei se paino päivässä tipu. Joten ymmärrän että raskaana olevilla on varmasti tukalaa myöskin. Nyt on asunnossa ihan ok olla, kunnes viiden jälkeen alkaa toi ilta-aurinko paistamaan ja paistaa sisään ikkunoista sit niin kauan kunnea laskeutuu ja senkin jälkeen kuumuus jatkuu vielä moooonta tuntia. Mä vihaan öitä tuon takia, pitäis kai vaihtaa rytmiä ja nukkua päivisin ja valvoa öisin mut sit en voi yhtään tuulettaa kun en uskalla pitää tota partsinovea auki ilman vartiointia kun pelkään ampiaisin todella paljon ja en luota tuohon hyönteisvehoon. Yksi kun tuli sen läpi kerran, suikkelehti sen alta sisällä vaikka siinä kaikenlaisia esteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:joo..kuuma on ja nakuna hypeltävä kotona. Tuulettimet pyörii ja ainoo että menisi tohon tuulettimen eteen ja ois ihan liikkumatta niin hiki ei valu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on tuota massa kans sen verran, että se pahentaa tätä kuumuutta entisestään. Ja joo, laihduttaa pitäis tässä samalla mut ei se paino päivässä tipu. Joten ymmärrän että raskaana olevilla on varmasti tukalaa myöskin. Nyt on asunnossa ihan ok olla, kunnes viiden jälkeen alkaa toi ilta-aurinko paistamaan ja paistaa sisään ikkunoista sit niin kauan kunnea laskeutuu ja senkin jälkeen kuumuus jatkuu vielä moooonta tuntia. Mä vihaan öitä tuon takia, pitäis kai vaihtaa rytmiä ja nukkua päivisin ja valvoa öisin mut sit en voi yhtään tuulettaa kun en uskalla pitää tota partsinovea auki ilman vartiointia kun pelkään ampiaisin todella paljon ja en luota tuohon hyönteisvehoon. Yksi kun tuli sen läpi kerran, suikkelehti sen alta sisällä vaikka siinä kaikenlaisia esteitä.
No mä en voi pitää partsin ovea auki koskaan, kun siellä on ampiaispesä. Ja mulla on ampiaisfobia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:joo..kuuma on ja nakuna hypeltävä kotona. Tuulettimet pyörii ja ainoo että menisi tohon tuulettimen eteen ja ois ihan liikkumatta niin hiki ei valu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Viuhkaa mä käytän telkkaria katsellessa ja sitten mulla on pyykinkostutuspullossa kylmää vettä, jota ruiskuttelen välillä naamalleni.