Muita joilla nyt oikeesti kuuma??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Istun olkkarin lattialla ja vauva nukkuu vieressä(kasteltu harso selän päällä) .
Hetkeks jos pysähtyy kuuntelee kehoa, huomaa sellasen poltteen selässä ja hien ristittyjen välissä. Njah :/
Onneksi on euroshopperin triojätskiä pakkasessa. Ja kaapissa kolaa B)

Kävelin sata metrii jotta koira saa tehdä tarpeet. Ei jumankauta mikä turbo helle. Eikä toi aurinko osaa painua näkymättömiin... Mua ärsyttää ku yritän tuulettaa nii ei auta. Vintiltä tulee alas päi koko aja lisää kuumaa.... Mä taidan purkaa ton vintin.. Ulkona edelleen 30.

:(
jos yrittää jotai positiivistä keksiä tästä helteesä ja kuivuudesta.......hmm.... Ei kyl tuu mitää mieleen.... Hmm.... Tai ehkä......ei meil joulukuus hiki valu...... Hmm...tai eihän sitä tiedä........ Kamala jos tää jäis tälläsex.....jos..... Hmm. :

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
:(
jos yrittää jotai positiivistä keksiä tästä helteesä ja kuivuudesta.......hmm.... Ei kyl tuu mitää mieleen.... Hmm.... Tai ehkä......ei meil joulukuus hiki valu...... Hmm...tai eihän sitä tiedä........ Kamala jos tää jäis tälläsex.....jos..... Hmm. :

Kesä on vuoden mukavinta aikaa, varsinkin helteellä.

PS. otin juuri 7 kilon kinkun uunista =)

Toivottavasti hammaslääkärissä on ilmastointi kunnossa. Mä tilasin just hobby hallista sellanen pikkusen lämmittimen jossa pitäis olla viileäpuhalluskin, jos se nyt auttais edes vähän. Saas nähä puhaltaako sit oikeesti viiletä ilmaa ja auttaako sellanen pikkanen mitään, mut oli "vaan" 20e ja ilmastointilaitteet 300-500e välillä niin... No saapa ainakin mikron sit samaan syssyyn ja ovelle saavat kantaa, mä en postiin tässä kuumuudessa kävele enkä ees sais tuotua mikroa kotiin kun ei ole autoo ja se painaa kuitenkin jonnin verran. Nyt toi tyhmä ilta-aurinko vihdoin laski, kämppä on kuin sauna ja pitäis nukkumaan mennä. Saas nähä miten menee tää yö, viime yönä hikoilen enemmän kuin koskaan ennen. Pari pakkasessa ollutta vesipulloa mukaan ja eikun kokeilemaan. Onneksi menkat edes on harvinaisen vähäiset, mut huomenna sekin voi muuttua. Ja sisälämpö tosiaan nyt jo 35, huh hellettä sano jänis pakkasta. Tulis vaan ne pakakset ja pian!

Mä nukuin kaksi tuntii viimeyönä. Ei tule mitään....Suihkuun...sänkyyn....suihkuun....sänkyyn..... Kuselle.....sänkyyn.....kuselle.....suihkuun.....sänkyyn juomaan.... Kuselle....juomaan.....kuselle..juomaan.....sänkyyn..... Tätä mun elämä on.

Ja hammaslääkäri sijaitsee..... Auringon alla.... kivi/puu talossa ja on nii vanha talo että ilmastointii ei oo. Perkele..... Siellä se kuuma vasta onki. Eikä nytkää pilven pilveä näy. Kohta taas suihkuun..... Hiki vanat juoksevat kilpaa iholla...... Ja sit joku vielä aamul sanoi kaupas ett kyll tätä lämmintä on odotettu.... Kyl teki miel........ Voi.....v...u!

Tää kuumuus pahenee koko ajan vaik mittari sisällä näytti pysähtyvän 40.2. Asteeseen. Tää talo varmaan kohta savuaa. Ja mul on niin perkeleen kuuma. :(
miks ei voi sataa..... Sataa kunnolla......

Mä olen ennen ollu se joka inhoaa helteitä, mutta tänä kesänä olen vaan nauttinu kesästä :D

Siivota ei kyllä jaksa eikä laittaa ruokaa, mutta aina ku alkaa ahdistaa sekasotku ni ulos ja järveen vaan. Onneksi asun kaupungissa jossa on aivan ihanat uimarannat. Harmi vaan ku vasta laitettu korvalävistys ei tykänny hyvää uimisesta vaikka luulin että se ois jo parantunut. Enää en uskalla päätä kastella järvessä.

YÖt on kyllä ihan järkyttävää kärsimystä. Jos asusin yläkerroksissa ja olis parveke, ni hetekan raahaisin parvekkeelle. Niin olen nukkunutkin yhden kesän ja ah sitä autuutta. Suosittelen kaikille jotka asuu tarpeeksi ylhäällä ja ei liian lähellä keskustaa.

Ja täällä sitä kärvistellää. Eilen oli ukkone ja vettä tuli kaatamal mutt talo on kuin sauna. Vesisade laski vaa lisää lämpöä mökkiin. Täll hetkel 41 ja tuo lukema ei kyl nouse varmaa enää. Mutta on nii kuuma. Ulkona +27. Ovet ikkunat ja kaik mahdolline auki. Ei vain viilene. Ja ruoka ei maistu. Vanhemmat kävi eile kyläs ja ei kahvi kelvannu..... Viihtyivät sisäl peräti kymmene minsaa..... Kysyin onko kuuma ja äiti kysyi että miten jaksat tätä........ Vanhemmillani kotona vain 30 ehkä vähä alle. Pyysivät sinne mutta sulan myös siel. Kokeiltu on. Turhaan tietysti valitan koska viileämpi asunto olis käyttöön mutta valitan taatusti niin kauan ku tämä helle ohi. Mul on edellee kuuma.

Ja arvatkaa onko pölyä joka paikassa..... Ei tääl voi siivota...... Kolme viikkoa tätä kuumuutta takana ja mökki on villa koirii täys. Ei vaan pysty siivoomaan. Eilen kyl yritin mut myönnettävä että oksensin. Yritin ainakin. Ja arvatkaa oloa kun nenäkin jo tukossa. Täytyy varmaan neliö kerrallaan yrittää uudestaan......neliöitä on 90.5 jote pienempi mummon mökki olis kyl parempi. Eikä me tähän edes varmaan jäädä.....tämän kesän perusteella..... Tiedä miten kuumaa vielä tulossa.

Ja täytyy sanoo että en ymmärrä ihmisiä jotka rakastaa hellettä.........vois olla asiat toisin ku tulis tänne meidän mökkiin asumaan. Kyllä vois muuttua mielipiteet niiden ihmisten kohdalla. Vihaan kuumuutta sekä ulkona että sisällä. Ja viel enempi vihaan kun tietää että pakko kestää. :( tämä on elämäni kamalin kesä. Vihaan kesää nyt ja vihaan jatkossa.

Kuuma kyllä on :/ Tunnin välein saa käydä jääkylmässä suihkussa ja suihkutella lapsia viileällä vedellä. Yhtä tuskaa |O Rannalla käyminen ja uiminen auttaa kyllä hetkellisesti, mutta kun tulee takas kotiin niin on taas ihan yhtä kuuma :kieh:

Yhteistyössä