Muita joille ei ole tullut postitse vielä yhtään joulukorttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";27723113]Aika myöhään niitä taitavat tänä vuonna jakaa, kun ei ole tullut vielä ainuttakaan. Yleensä saadaan n. 20-30 joulukorttia.[/QUOTE]

Meille on tullut vaikka ei itse olla lähetetty yhtään :))))

Ei ole tullut ja toivon ettei tulekkaan.
Luulen, että lähipiirin ihmiset tietävät, etten pidä joulukorteista. Vaikka muina vuosina niitä kyllä aina on muutama eksynyt laatikkoon.
"turhaa roskaa" jolle ei oikein tiedä mitä tekisi. Ei kehtaisi samantien roskiinkaan syytää, mutta jäävät sitten nurkkiin pyörimään.

Mullekaan ei ole tullut ja toivon myös ettei tulekaan. Itse en sellaisia ole lähettänyt 20 vuoteen, silti jotkut sitkeästi lähettää mulle kortin vuodesta toiseen, vaikka tietävät etten joulua edes vietä.

[QUOTE="vieras";27723193]Mullekaan ei ole tullut ja toivon myös ettei tulekaan. Itse en sellaisia ole lähettänyt 20 vuoteen, silti jotkut sitkeästi lähettää mulle kortin vuodesta toiseen, vaikka tietävät etten joulua edes vietä.[/QUOTE]

Voi yhy yhy nyyhky ja kyynel mitä SIKOJA!

Meille on tullut n. 10 korttia ja sellaiset 25 varmaan tulossa.

Miksi ne joulukortit niin kamalasti toisia kiusaavat ja häiritsevät. Onhan se kiva saada välillä muunkinlaista postia kuin laskuja ja kyllä meillä lapset tykkäävät kortteja katsella, niistä keksitään kaikenlaisia pelejä ja arvuutusleikkejä ja lopulta ne käytetään askarteluun tai silputaan huvin vuoksi saksilla.

[QUOTE="vieras";27723193]Mullekaan ei ole tullut ja toivon myös ettei tulekaan. Itse en sellaisia ole lähettänyt 20 vuoteen, silti jotkut sitkeästi lähettää mulle kortin vuodesta toiseen, vaikka tietävät etten joulua edes vietä.[/QUOTE]

Näin juuri. Onpa kamalaa jos joku lähettää JOULUKORTIN! Melkein sama kuin panisi omaa äitiään! Byääääh....

Sulle lähetän siis kortin jatkossakin! ;)

Ei ole tullut kortteja yhtäkään. Luulen, että voivat olla tänä vuonna aika vähissä..ja muutenkin vuosi vuodelta noita on tullut yhä vähemmän. Itseltäni lähti noin kymmenen korttia.

Yhteistyössä