Muita joita ei seksi edes kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on seksiä noin kerran viikossa ja vain koska mies pyytää enkä minä jaksa aina kieltäytyäkään. Parisuhteen kannalta on parempi, että sitä seksiä on kuitenkin joskus, vaikka itse en riemusta kiljukaan.

En tiedä mikä siinä tökkii. Seksi on hyvää ja nautin siitä joka kerta, kun siihen ryhdyn. Alussa on aina kankeutta ja päässä risteilee miljoona muuta juttua, mutta yksikään niistä ei liity seksiin. :( Mutta sitten kun pääsee vauhtiin niin ihan nautin siitä kyllä.

Mutta helposti voisin olla ihan ilmankin.

Kuulostaa aika tutulta. Samaan tapaan meilläkin valitettavan usein menee. Yritän kuitenkin olla näyttämättä tuota haluttomuutta useimmiten, koska ei jatkuva kerjääminenkään varmaan kivalta tunnu.

Luulen tosin että meillä ongelma on paljolti siinä, että meillä on erilaiset systeemit siinä, mitä vaaditaan tapahtumaan ensin et alkaa kiinnostaan seksi. Meillä ei ole kovin helppo puhua asioista keskenään ja tällaset asiat on vähän sellasia selvittämättömiä. Kun keskustelu ei suju, niin en saa miestä tajuamaan miten pitäisi toimia et minäkin haluaisin oma aloitteisiesti seksiä.

Ongelma on siis luullakseni meillä pääasiallisesti puhumattomuudessa.

Yhteistyössä