Muita jotka ei tiiä mitkä raskausviikot menossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöttiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöttiäinen

Aktiivinen jäsen
14.04.2008
2 544
0
36
Siis mä en enää tiedä kohta missä tässä mennään. Kolme eri ultraa ja kolme eri tulosta.

"Myöhäisin" LA olis yhen ultran mukaan 3.10 ja tän mukaan neuvola elää ja papereissa tämä tieto on mutta se ei voi millään pitää paikkaansa. Koska jos pitäs mä oon sit saanu raskaustestiin + rv:llä 3+1. Että mahdollista, näköjään neuvolan mukaan. Ja tän LAn määrittäny joku tohelo terkkari. Tän mukaan tänään olis rv 13+2.

Se joka mun mielestä on paikkansa pitävin on LA 29.9 ja se on just eikä melkeen oikein kun laskee siitä millon sain + testiin ja millon oli ovistestin mukaan ovis jne. Tän mukaan tänään olis rv 13+6. Tän mittas ammattitaitoinen lääkäri nt-ultrassa.

No joo, eihän tossa oo ku 4 pvän heitto mikä on pieni, mutta oishan se nyt hyvä tietää jos synnytys käynnistyy ennen aikojaan onko menossa vaikka rv34+0 vai rv 33+3. Sillä jos vkoja tuo 34+0 synnytystä ei esteltäs, mutta jos vkoja 33+3 niin taas yritettäs estää.

Yritin äsken neuvolassa puhua että eikö tuo kuulus nyt muuttaa tietoihin ja elää ton LA 29.9 mukaan ja tänään rv 13+6 mukaan kun se kaikkien faktojen mukaan on paikkansa pitävin niin ei kuulemma.

Tästä eteenpäin sit kun soitan johonkin (neuvolaan/ä-polille) sanon suoraan ettei mulla oo hajuakaan vkoista ku kukaan kuitenkaan kuuntele eikä usko. Ottaa vaan päähän!!! |O Prkl...

Kiitos kun sai purkautua. :saint:

mulla kanssa näytti np-ultrassa sikiö 5 päivää isommalta kuin menkoista laskettuna. mutta laskettua aikaa ei muutettu. jos mentäs nyt sen mukaan niin mulla olis tänään 40+0 mut kun ei muutettu laskettua aikaa niin onkin vaan 39+2

Monessa paikassa pitää viikolla muuttua LA, että vaihtavat sen papereihin. Minä tiesin lähes varmasti hedelmöittymispäivän mutta ensimmäinen ultra antoi eri tuloksen (5 päivää myöhäisemmän ajan) ja tämä ensimmäisen ultran mukaan määriteltiin LA. Minulla käynnistettiin synnytys yliaikaisena, virallisesti silloin oli viikkoja 42+0. Muiden ultrien ja omien tietojeni perusteella viikkoja oli kuitenkin jo 42+5!

No ompas pyllystä sanon minä. :/ Tuntuu vaan että nämä samat vkot junnaa koko ajan mutta täytyy sitten sanoa kaikille että mäpä oon saanu plussan rv 3+1. :saint: Mahdollistahan se ei varmaan todellisuudessa voi olla mutta neuvolan mukaan näköjään voi.

Ja ei siinä mitään jos pääsee noille hyville vkoille mutta kun mulla on muutenkin niin suuri ennenaikasen synnyttämisen riski ni joka pvä on aika tärkeä. No, voinhan mä itte elää ton toisen mukaan, eläköön neuvola ton toisen mukaan. Tää muksu ikinä oo mun masussa lokukuuhun saakka kuiteskaan. Huonommalla mäihällä on täällä jo elokuussa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Ja ei siinä mitään jos pääsee noille hyville vkoille mutta kun mulla on muutenkin niin suuri ennenaikasen synnyttämisen riski ni joka pvä on aika tärkeä. No, voinhan mä itte elää ton toisen mukaan, eläköön neuvola ton toisen mukaan. Tää muksu ikinä oo mun masussa lokukuuhun saakka kuiteskaan. Huonommalla mäihällä on täällä jo elokuussa. :/

mulla on ollu ihan hirveesti suppareita tän raskauden aikana ja ekan kerran olin synnärillä jo 36+2 onneks ei syntyny vielä sillon mut nyt alkaa jo ottaa kaaliin kun ei tää tajuu tulla ulos ja mulla on tosi vaikee elää tän mahan kanssa. lonkka vaan ei enään kestä ja synnytystä ei muka voida käynnistää kun vauva voi hyvin :kieh: että äidistä viis siis. + että oon oksentanu verta koko raskauden ajan raskauden aiheuttaman palleatyrän takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mulla on ollu ihan hirveesti suppareita tän raskauden aikana ja ekan kerran olin synnärillä jo 36+2 onneks ei syntyny vielä sillon mut nyt alkaa jo ottaa kaaliin kun ei tää tajuu tulla ulos ja mulla on tosi vaikee elää tän mahan kanssa. lonkka vaan ei enään kestä ja synnytystä ei muka voida käynnistää kun vauva voi hyvin :kieh: että äidistä viis siis. + että oon oksentanu verta koko raskauden ajan raskauden aiheuttaman palleatyrän takia.

No ei kuullosta kivalta ollenkaan. :hug: Jaksuja!! Pian on nyytti sylissä. Mä pidän peukkuja että lähtö tulis mahd. pian. =)

Yhteistyössä