Muita jotka lihovat todella helposti ja nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
Siis mulla paino nousee vaan koko ajan. Jos syön terveellisesti ja liikun niin silloin se paino nousee hitaasti. Jos yhtään herkuttelen ja liikun vähemmän niin hups paino nousee monella kilolla.

Vaaka huitelee jo 92 kg ja nainen siis olen.
Muilla samaa ongelmaa?
Onkohan mulla jokin asia elimistössä pielessä?

No mulla tulee aina välillä näitä kausia että mielestäni syön ja liikun ihan kuten ennekin, mutta yhtäkkiä paino pomppaa hurjasti, tyyliin 20 kg/3 kk tai 15 kg/2 kk. Terkkarit ja lääkärit vaan toteaa että ei ole mahdollista, syöt enemmän kuin normaalisti. Ja sitten se taas tasaantuu... kunnes jossain vaiheessa, vaikka vuoden/parin kuluttua toistuu. Olen sitten todennut, että varmaan syön unissani... :P

Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Siis mulla paino nousee vaan koko ajan. Jos syön terveellisesti ja liikun niin silloin se paino nousee hitaasti. Jos yhtään herkuttelen ja liikun vähemmän niin hups paino nousee monella kilolla.

Vaaka huitelee jo 92 kg ja nainen siis olen.
Muilla samaa ongelmaa?
Onkohan mulla jokin asia elimistössä pielessä?

Mitä syöt?

Mulla alkoi toissa kesänä kummasti paino nousta. En herkutellut enkä muutenkaan muttanut terveellistä ruokavaliotani, liikuntaakin harrastin monesti viikossa .
No sitten löytyi syy kun alkoi olla muitakin oireita -> keliakia. Leipä eli viljat nostivat painoani . :( Oli harmi kun keliakia puhkesi mutta helpotus painon nousuun, nyt paino taas normaali .

Yhteistyössä