Muita jotka oikeasti tykkäävät työstään?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äitiii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äitiii"

Vieras
Perjantain ja viikonlopun kunniaksi olisi kiva tietää onko muita jotka oikeasti pitävät omasta työstään. Niin usein kuulee vain valitusta miten monet asiat ovat huonosti, mutta te jotka tykkäätte siitä mitä teette, kertokaa lyhyesti mitä teette ja miksi tykkäätte työstänne.

(Myös kotiäidit vastatkaa, jos oikeasti nautitte, koska tekin todella teette kovaa työtä. Ei tehdä tästä väittelyä.)

Itse olen kouluttaja. On kiva kun voin työni kautta auttaa ihmisiä ja näen työni tuloksen pian.

Pidän työstäni. Työni on itsenäistä: teen päätöksiä omillani (joskin saan tukea, jos koen sitä tarvitsevani). Voin suunnitella päiväni itse; minulla on erilaisia tehtäviä ja eritasoisia hommia, joten voin välillä tehdä helpompaa ja sitten taas haastavampaa. Työni on monipuolista; sitä ei opi täydellisesti edes 30-40 vuodessa. Jokainen tapaus on erilainen, mikään päivä ei ole samanlainen. Työni on konkreettisen tarpeellista ja voin tuntea auttavani & välittäväni toisista ihmisistä joka ainut työpäivä.

Olen lakisääteisen työtapaturmavakuutuksen korvauskäsittelijä.

Kotiäiti ja nautin työstäni. Olen harkinnut monesti työelämää/opiskelua mutta tällä hetkellä tämä on se työ jota haluan tehdä. Myös tuota siivoojan työtä olen miettinyt että pitäisin siitä koska siinä saa liikkua koko päivän ja nähdä työn tulos. Parin vuoden päästä yliopisto-opinnot luultavasti alkavat mutta sitä ennen nautin täysin nykyisestä työstä ja joissain välissä ehkä osa-aika siivoojaksi :)

Minä! Mä tykkään mun työstä niin paljon! Palasin just tauon jälkeen takaisin. Viikko on nyt takana ja joka päivä meen hymyssä suin sinne. :)

Ja uskokaa tai älkää, oon lastentarhanopettaja, KM. :)

Olen graafinen suunnittelija ja kotiäiti. Siis teen molempia töitä - limittäin. Nautin molemmista. Vuosia sitten tein muutaman vuoden ajan osa-aikaisena siivoustyötä (iltatyö) - se oli kovaa, mutta aina kun vuoro oli tehty, oli tosi hyvä olo.

Pidän työstäni. Työni on itsenäistä: teen päätöksiä omillani (joskin saan tukea, jos koen sitä tarvitsevani). Voin suunnitella päiväni itse; minulla on erilaisia tehtäviä ja eritasoisia hommia, joten voin välillä tehdä helpompaa ja sitten taas haastavampaa. Työni on monipuolista; sitä ei opi täydellisesti edes 30-40 vuodessa. Jokainen tapaus on erilainen, mikään päivä ei ole samanlainen. Työni on konkreettisen tarpeellista ja voin tuntea auttavani & välittäväni toisista ihmisistä joka ainut työpäivä.

Voisin peesailla tätä täysin. :)

Tallilomittaja/hevosenhoitaja. Tammikuun tienoilla myös hevoshieroja.

Tykkään, koska työ on fyysistä ja oman käden jälki näkyy. Tulee oltua ulkona ja liikuttua kuin huomaamatta. Töitä ei varsinaisesti tarvitse raahata himaan (jos ei tuota oman pihan tallia lasketa varsinaisesti työksi, sehän on harrastus).
Ja asiakkaat on todella rehellisiä, eivät yleensä turhista valita ja osaavat kiittää. Niiden omistajat tietysti välillä on mitä on, mutta onneksi niitä näkee harvakseltaan...