Muita jotka on lihoneet masennuslääkityksen syömisen aikana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiii miksi söin mun lääkkeet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiii miksi söin mun lääkkeet

Vieras
Löytyykö kohtalotovereita? Koetko lihoneesi oman syömisesi vuoksi, vai koetko myös, että kehosi olisi kerännyt nestettä paljon? Onko sinulla turvonnut olo?
 
Jospa alkuperäinen kertoisi, mitä merkkiä syö. Ainakin mirtatsapiini vaikuttaa ruokahalua lisäävästi hyvin monilla. Toisille siitä on etua, toiset eivät mahdu kohta ovesta ulos jos antavat syötätykselle myöten...
 
Normaalipaino on aina ollut alipainon puolella. Söin muutama vuoden Remeronia ja lihoin ensimmäistä kertaa normaalipainoiseksi. En tiedä söinnkö enempää, mutta laihduin taas, kun lopetin lääkkeen.

Ja myös turvotusta lääkkeestä tuli, itse huomasin vain reisissä. Eräs miespuolinen tuttava kommentoi suorapuheisesti, ei tiennyt lääkkeestä eikä lopetuksesta, että näytät jotenkin nuoremmalta ja freesiltä, niin kuin sileämmältä ja vähemmän turvonneelta kasvoista. Ja se turvotus tosiaan oli pientä. Vain muutoksen huomasi, mutta itse en sitäkään eli kyllä lääkkeillä vaikutusta on sekä painoon että turvotukseen.
 

Yhteistyössä