muita kellä vauva nukkunut vanhempien vieressä syömättä yönsä, ja siirtänyt pinnariin, häiriintyykö yöunet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljäs vekara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljäs vekara

Vieras
meillä 4,5kk ja nukkunut 2,5kk asti syömättä ja hyvin yönsä, ehkä 1-3 kertaa pitää antaa tuttia yöllä. nukkuu 21-7.. pitää yleensä nukuttaa viereen, nukahtaa kyllä ihan parissa minuutissa kiltisti mutta, olis niin kiva saada enemmän tilaa..et laittas pinnariin.

mutta sitten katuisin kovasti jos alkaisi joku heräilyrumba,eikä enää rauhottuiskaan ja menis yöt pipariks.....

onko muilla vauvaaikana siirretty omaan sänkyyn, miten vaikutti teillä, parempaan vai huonompaan suuntaan? :)

meillä vauva 3kk ja on nukkunut meidän vieressä koko ajan. Syö vielä n. 2 kertaa yössä niin en ole viitsinyt siirrellä vauvaa mihinkään. Ajattelin siirtää joskus 6kk ->

Minä olen kokenut kahden vauvan kanssa sen hirveän yövalvomisen, joten tämän kolmannen kanssa teen kaikki ihan toisin :)

mä taas oon valvonut 9 vuotta putkeen muksujen takia ja nyt oon saanut 2 kk nukkua aika hyvin, mitä nyt toi 2 vuotias valvottaa.. ni oon onnellinen et vihdoin vauva joka nukkuu ja haluisin et nukkuiski aina, etten mee pilaan mitään sillä et siirrän pinnariin.. ehkä vaan pitää antaa olla välissä ja kokeilla sit lähempänä vuoden ikää siirtää vaik.. yövalvomiset ei oo kyl yhtään kivoja!

Yhteistyössä