Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moikka plussanneetTäällä kanssa tänään testiin pärähti tulla positiivinen tulos, vähän veti ensin shokkiin mutta toisaalta merkit oli aika selvät. En vaan meinannut uskoa niitä, huomenna sitten soitto neuvolaan ja pyytää aika varhaisultraan jotta onko siellä ihan aikuisten oikeesti pieni öötönen kasvamassa.. Oireita ollut tässä viimeaikoina armoton väsymys ja kokoaikainen ylen syönti, syön kokoajan vaikkei oikein ees nälkä ole ja hajuaisti toimii paremmin varmaan kun vihi koiralla
Onko muilla tässä vaiheessa mitä oireita? Voikohan noihin laskureihin täällä netissä miten uskoo, sen mukaan oisin nyt viikolla 6 ja laskettuaika sen mukaan ois 25.6
ite meen viikolla 6 kanssa.huomasin ite kaikki samat oireet ennen plussaa ku siula
![]()
Tässä vaiheessa sellasta kakomista ja etovaa oloa. Vatsa vähän turvoksissa ja väsyttää tosi paljon. Miula olis laskettu aika 17.6.![]()