Heippa.
Mulla 5-6 viikko menossa. Oko teillä mahamiten turvoksissa??
Mulla VARSINKIN illalla on sellainen pallo maha että ei voi olla huomaamatta et olen raskaan, toki on vaan turvotusta mutta kumminki,
Heipparallaa! Täällä on kans yksi ihan alussa oleva odottelija. vasta neljännellä viikolla oon, mutta raskaudesta on ollu merkit jo hedelmöittymisestä asti. Esikoinen on tulossa ja kovasti jännittää
Mä kanssa plussannut kolme päivää sitten. Viikkoja varmaan jotain 5-6.
Ensimmäinen olis täällä myös Mulla myöskin illalla turvottaa todi paljon. töissä piti vaihtaa väljempään paitaan
Millasia elämäntilanteita muilla odottajilla?
Mulla on vähän hasssusti, etten seurustele, mutta isä-ehdokkaan kanssa seurusteltu noin 8 vuotta sitten viimeksi. No, olihan toi ilonen kun kerroin plussatesteistä. Nyt hän on ulkomailla, ja oli jo kuulemma lentokoneessa krjottanut kirjettä tulevalle lapselleen , jos ei palaakkaan enää suomeen!
No, kyllähän tässä muutama viikko takaperin on itsekukin jotain aavistellut