Muita rv 36?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenska

Vieras
Aurinkoista päivää!

Tänään tuli rv 36+0 täyteen ja ajattelin kysäistä onko täällä linjoilla muita samoilla viikoilla olevia? :)

Millanen olo teillä ja joko kovasti odottelette synnyttämään pääsyä?

Itsellä on esikoinen masussa, tyttölupaus saatiin ja ihan kauheasti jo odotan että saadaan rakas ulos masusta ja syliin. Kovasti supistelee päivittäin ja painaa ja sattuu ja nipistelee, mutta eiköhän tuo tuolla vielä pari viikkoa ainakin pysy :)

No minä olen hieman sinua edellä eli nyt 38+1.

Ei mitään ennakoivia merkkejä ja kyllä, odottelen että pääsisin synnyttämään jo. Viimeksi meni viikon la yli joten enpä jaksa toivoa tätäkään ennen aikojaan ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
No minä olen hieman sinua edellä eli nyt 38+1.

Ei mitään ennakoivia merkkejä ja kyllä, odottelen että pääsisin synnyttämään jo. Viimeksi meni viikon la yli joten enpä jaksa toivoa tätäkään ennen aikojaan ulos.

mulla syntyi juuri näillä samoilla viikolla ja päivänä mun kolmonen ,siittäkin on jo pian 5kk miten se aika menee näin nopeasti.

Minullakin tänään 36+0. :) Ja meillekin on tyttö tulossa.
Mitään synnytyksen merkkejä ei oo ollu ilmassa, mutta kovasti odottelen, että tää tulis jo maailmaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mitään synnytyksen merkkejä ei oo ollu ilmassa, mutta kovasti odottelen, että tää tulis jo maailmaan. :heart:

No sulla on vielä viikko että on täysiaikainen edes tuo lapsesi eikä keskonen joten eiköhän hän siellä vielä viihdy toivottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:

No sulla on vielä viikko että on täysiaikainen edes tuo lapsesi eikä keskonen joten eiköhän hän siellä vielä viihdy toivottavasti.

En odotakaan tän syntyvän ennen laskettua aikaa. Vahva tunne ett tulee paaaljon lasketun jälkeen vasta. :whistle: Vaik eihän sitä koskaan tiedä..

Uusimmat

Yhteistyössä