V
"vieras"
Vieras
En nyt ihan heti usko, että menetit puolet verimäärästäsi..etköhän vähän liioittele?
Oletpa tyhmä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En nyt ihan heti usko, että menetit puolet verimäärästäsi..etköhän vähän liioittele?
Miten te kehtaatte kommentoida toisille tällaisia? Oletko sinä jotenkin parempi synnyttäjä tai kovempi marttyyri kun sulle ei ehditty mitään antaa? Synnytys kuten kipukin on subjektiivinen kokemus josta yksi ei todellakaan toiselle voi sanoa että 'mulla oli vaikeampaa' tai 'ole kuule tyytyväinen'.
Mikä tekee äiti-ihmisistä noin hiton katkeria kaikesta? Pitää vittuilla toisille ja nostaa itseään johonkin ihme sädekehätasolle. Aargh! Eikö voi kommentoida mitään kannustavaa, ymmärtävää, ystävällistä. Mitään positiivista? Hitto mitä jengiä taas liikenteessä..
Mä tiedän yhden maanosan, jossa naiset lykkää mukulaa ilman minkäänlaista puudutusta saati edes ammattiapua. Ei vaan tällä palstalla näy heitä pätemässä "paremmuudellaan."
Mitkä sitten määritellään kamaliksi supistuksista ja kuinka monella ne tosiaan kestävät luonnostaan 24h ajan, harvemmalla käsittääkseni kipu on niin kauaa tappavan tuntuista. Ellei sitten kertaalleen ole jo annettu yhtä epiduraalia, joka pitkittää synnytystä. Onhan se synnytys rankkaa, siksi siihen pitäisi mahdollisimman hyvin etukäteen yrittääkin valmistautua - että olisi syönyt ja juonut hyvin sitä ennen, enkä tarkoita ainoastaan edellisiä päiviä, koska silloinhan ruoka ei ehkä maistukaan enää niin hyvin. Riittävästi lepoa myös, kun usein joutuu synnyttäessä yöllä valvomaan. Elimistö myös itse voimaannuttaa itseään ja antaa sitä energiaa, kun sille annetaan siihen mahdollisuus.
Oikeaa toimintaa, mitään ei saa tässä maailmassa jos ei vaadi! Näin pitäisi kaikkien toimia.