Muita väsyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Horroksessa jo 3 vuotta.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Horroksessa jo 3 vuotta.

Vieras
Onko muita jotka tuntevat itsensä 90% ajasta todella väsyneiksi? Mulla on kaksi pientä lasta 1v ja 3v. Kumpikaan ei ole nukkunut koskaan öitään hyvin ja huutavat molemmat vieläkin öisin. Ovat myös hyvin vaativia päivisin ja vilkkaita joten kun päivällä ei saa mitään kunnolla tehtyä niin pitää tehdä yöllä. Harmittaa kun oon sit päivällä kamalan kiukkuinen, kun yöllä ei saa nukkua ja päivälläkään ei saa nukkua edes sitä vähää mitä yöllä. Onneksi satunnaisesti (tosin hyvin harvoin) mies antaa nukkua pitkään aamulla. Rakastan kyllä lapsiani ja en kadu päivääkään että heidät sain, mutta ihmetyttää vaan tämä väsymys kun luulisi että olisi jo helpottanut aikaa sitten. Verikokeissakin olen käynyt ja kaikki oli sieltä osin kunnossa.

Täällä yksi väsynyt myös! Tosin yksi lapsi vain ja hänkin todella energinen. Nykyään nukkuu jo paremmin, mutta puoleenyöhön saakka heräilee tasaisin väliajoin, vaikken kummempaa meteliä pidäkään.

täällä kanssa väsynyt mut ei se lapsesta johdu... mun on aina todella vaikea nousta sängstä ylös,aamu väsymyksestä eroon pääseneminen jatkuu tonne klo 16 asti..oon fyysesti väsynyt vaikka henkisesti haluis olla pirtee...? :D sit ko oon väsynyt iskee myös laiskuus..mitään ei jaksais tehdä mut tiedän et liikkuminen on auttanut ennenkin joten täytyis sitä lisätä jos vaan jaksais..

Laadukasta kotihoitoa siis lapsille: äkäinen äiti. Pistä mies hommiin. Minun ei ole nyt miehen lomalla tarvinnut yöllä kukkua, mies on sen hoitanut. Virkistää kummasti, kun saa rauhassa nukkua useamman yön. Tajuaapahan mieskin, miksi ei aina koti kiillä, kun muutaman yön valvoo...

Täällä kans väsynyttä...Olin kyllä väsynyt ennen lapsen saamistakin, pitäisi vaan osata mennä aikaisin nukkumaan. Kohta alkaa taas työt ja sit on se päiväkotirumba niin pelottaa jo kuin väsynyt sit voikaan olla :O

Yhteistyössä