Muita vaunufriikkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaunufriikki79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaunufriikki79

Vieras
Saanko täältä vertaistukea? Olen armoton vaunufriikki, en siis vielä ole päästänyt itseäni irti ostamaan, mutta koko ajan surffaan netissä vaunuja ja käyn hipelöimässä niitä lastentarvikeliikkeissä...

Meillä tyttö 1,5 v, hänellä ollut oikeastaan yhdet yhdistelmät ja nyt toiset rattaat, ja kerran voitin arvonnassa yhdet yhdistelmät mutta ne laitoin tarpeettomina eteenpäin. Lisäksi yhdet matkarattaat. Ihan hyvät rattaat käytössä nyt, mut koko ajan tekee mieli uusia!! Ja siis yhdistelmiä!! Haaveilen toisesta vauvasta (ja varmaan vuoden vaihteen jälkeen toivottavasti aletaan yrittämäänkin), enkä millään meinaa pysyä housuissani vaunuhankinnan suhteen.

Rahaa ei ole törsätä tuosta vaan vaunuihin, muutenhan meillä olisi ollut niitä jo aikalailla...

Joskus luen juttuja äideistä jotka koko ajan ostaa ja myy uusia vaunuja, onko täällä sellaisia? Kiinnostaisi tietää miksi ostatte uusia, löytyikö parempi malli tms.? Ja millä rahalla?

Kyllä mä jonkunsortin friikki olen. En kyllä sentäs vaihtele rattaita joka vuosi... Mutta mua kiinnostaa joka vuosi uudet mallit/kuosit yms.

Meillä on kaksi tyttöä, kolmatta odotetaaan. Vaunuja/rattaita on ollut yhteensä kahdeksat. =)

Mä tunnustan olevani vaunufriikki!

Meillä esikoiselle ostettiin uudet yhdistelmät, vuoden vanhat vaihdettiin toisiin yhdistelmiin, ne taas puolen vuoden päästä rattaisiin ja koko ajan oli matkarattaat. Kakkoselle ostettiin samat yhdistelmät kuin esikoisella oli ekana niin takas ne vaihdettiin puolen vuoden päästä uusiin yhdistelmiin! Ne myytiin pois ja nyt jäljellä enää rattaat ja pian toivottavasti pääsee taas vaunukaupoille ;)

Hullua tää on! :)

Meillä ollu (kaks tyttöä) vaan kuudet. Nyt haluisin http://www.gracobaby.com/Catalog/Pages/ProductListingPage.aspx?catID=10:44||1&subCatID=11:56||1&pID=10434:4294958910||1#/1871 eli graco spree brooke mutta täytyy tyytyä haaveilemaan.

Mut miksi vaihdatte ja miten menee läpi puolisolle? Kun mun miehelle pitäisi olla vähän parempi syy kuin että vaimo 'vaan nyt haluaa' uudet... ;) ...mutkun koko ajan HIMOTTAA uudet vaunut... On tää kamalaa.

Itse haluaisin nyt Emmaljunga City Cross + Quadrolift-kantokoppa, siihen sitten seisomalauta ja mahdollisesti myös sisarusistuin päälle. ...tai kyllä haluaisin vaikka mitä muitakin, mutta nuo nyt olis meidän olosuhteisiin sitten järkevimmät.

Vaihtelijat: oletteko merkkiuskollisia? Ostatteko saman merkin uusia malleja vai vaihteletteko merkkien välillä?

Yhteistyössä