M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:me kanssa muutettiin toisella paikkakunnalle ja niin jäi ystävät sinne vaikka kuin yrittää yhteyttä pitää, ni ei se enää sama juttu ole. Vaikka kuin on kyllä ihanaa ku kuulee tutun ihmisen äänen, mutta se on harmillista ku ei näe enää samallalailla ku aiemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja tampereen tyttö:olen itse tutustunut muutamaankin palstalaiseen, mutta aika nopesti huomannut ettei meidän maailmat kohtaa juurikaan, tarvis natsata niin hyvin että jaksaisin pitää yhteyttä...en kaipaa hyvän päivän tuttuja vaan sellasia kavereita joiden kanssa voi tehdä kaikkea...
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja tampereen tyttö:olen itse tutustunut muutamaankin palstalaiseen, mutta aika nopesti huomannut ettei meidän maailmat kohtaa juurikaan, tarvis natsata niin hyvin että jaksaisin pitää yhteyttä...en kaipaa hyvän päivän tuttuja vaan sellasia kavereita joiden kanssa voi tehdä kaikkea...
mulla ihan sama... haluan ystävän, mutta olen kyllä jokseenkin ronkelikuka tahansa ei kelpaa... minkäs ikäisiä lapsia sulla?
Alkuperäinen kirjoittaja tampere:Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja tampereen tyttö:olen itse tutustunut muutamaankin palstalaiseen, mutta aika nopesti huomannut ettei meidän maailmat kohtaa juurikaan, tarvis natsata niin hyvin että jaksaisin pitää yhteyttä...en kaipaa hyvän päivän tuttuja vaan sellasia kavereita joiden kanssa voi tehdä kaikkea...
mulla ihan sama... haluan ystävän, mutta olen kyllä jokseenkin ronkelikuka tahansa ei kelpaa... minkäs ikäisiä lapsia sulla?
toisaalta löysin kerran sellasen kaverin joka vaati jatkuvaa yhteyden pitoa, siis päivittäin ja monta kertaa, myöskään mitään parisuhdetta en ajatellut hankkiamutta sopivasti kummankin ajan puitteissa...meidän tytöt 5 ja 1v
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja tampere:Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja tampereen tyttö:olen itse tutustunut muutamaankin palstalaiseen, mutta aika nopesti huomannut ettei meidän maailmat kohtaa juurikaan, tarvis natsata niin hyvin että jaksaisin pitää yhteyttä...en kaipaa hyvän päivän tuttuja vaan sellasia kavereita joiden kanssa voi tehdä kaikkea...
toisaalta löysin kerran sellasen kaverin joka vaati jatkuvaa yhteyden pitoa, siis päivittäin ja monta kertaa, myöskään mitään parisuhdetta en ajatellut hankkiamutta sopivasti kummankin ajan puitteissa...meidän tytöt 5 ja 1v
totta, ei mitään perskärpäsiä kaivata
Saako udella missäpäin tamperetta asutte, sun ikä?