mukaan 1.12 alkavaan painonpudotukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milijan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milijan

Uusi jäsen
26.11.2008
2
0
1
Olen ikuinen laihduttaja, aloitan herkästi laihduttamisen mutta myös lopetan sen helposti :) Mutta NYT pakko ottaa iso ote niskasta ja saada jotain näkyvää aikaiseksi!
Odotusaikana siunautui yli 20kg joiden kanssa tappelin 1,5vuotta. Nyt tavoitteena olis pudottaa ainaki -10kg ens kesään mennessä, tarkemmin 1.5.09 :).
Nyt painoa löytyy n.75kg, puntaria en omista tällä hetkellä, aivan tarkkaa painoa en tiedä. Mutta ankaraa treeniä ja kiinteyttämistä kaipaa tämän mamman kroppa!
Onko kohtalontovereita joka tahtoisi mukaan tähän operaatioon =) ?
Ja mahtavaa olis jos vaikka lähimaastosta löytyisi jokunen kiva lenkkikaveri.
-milijan- :flower: :flower:

Kyllä minä sallin itteni syödä "joulun kunniaksi" vähä herkkuja mutta liikuntaa vaan pidettävä yllä. Myöskin joulun jälkeen alkaa tarkempi silmäys syömisiin. Nyt vaan aloitan säännöllisen kuntoilun, en ole muka jaksanu/kerenny töiden jälkeen urheilla :).

Ilmottaudun mukaan. Painoa hieman alle 80 kg eli 8 enemmän kuin vuosi sitten (jolloin ihasteltiin kahta viivaa... :) ). Tavoite, ettei ennen joulua tulisi lisää vaan pikemminkin katoaisi ehkä kilo tai kaksikin pysyvästi pois. Uutena vuotena sitten 5 kk-suunnitelma ensi kevääksi.

Ai juu, olen Turusta.

Yhteistyössä